توسط هواپیماهای جنگنده نیروی هوایی ارتش؛

مسابقات تیراندازی هوا به زمین و بمباران تاکتیکی برگزار شد

  • سیاسی
  • پنجشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۷ ۱۲:۴۹
    کد خبر :358161

مسابقات تیراندازی هوا به زمین و بمباران تاکتیکی توسط هواپیماهای جنگنده نیروی هوایی ارتش به مدت ۳ روز و با حضور کلیه پایگاه‌های این نیرو با رمز یا ابوالفضل العباس (ع) در پایگاه هوایی شهید نوژه همدان برگزار شد.

در مسابقات تیراندازی هوا به زمین و بمباران تاکتیکی توسط هواپیماهای جنگنده نیروی هوایی ارتش، انوع هواپیماهای اف ۴، اف ۵، اف ۱۴، سی ۱۳۰، ۷۰۷، ایلوشین و صاعقه از پایگاه‌های تابعه این نیرو شرکت داشتند.

در روز پایانی این مسابقات امیر سرتیپ محمد حسین دادرس جانشین فرماندهی کل ارتش و امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش نیز حضور داشتند.

در این مسابقات سناریوهای متعددی از جمله تیراندازی هوا به زمین و بمباران تاکتیکی نیروی هوایی ارتش با هدف ارتقا سطح مهارت فرماندهان در تصمیم‌گیری‌ها و نمایش اقتدار و آمادگی این نیرو به منظور بازدارندگی در برابر تهدیدات منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای انجام شد.

به گزارش ایسنا، آمادگی رزمی خلبانان شکاری، تقویت مهارت تیراندازی و بالا بردن آموزش و مهارت کارکنان فنی در آماده‌سازی هواپیماهای شکاری از جمله اهداف مسابقات تیراندازی هوا به زمین و بمباران تاکتیکی توسط هواپیماهای جنگنده نیروی هوایی ارتش محسوب می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید