الک بالدوین از پروژه «جوکر» کنار رفت

    کد خبر :358095

تنها دو روز پس از آن که اعلام شد الک بالدوین قرار است نقش توماس وین پدر بتمن را در فیلم جوکر با بازی خواکین فینیکس ایفا کند این بازیگر خروجش از پروژه را اعلام کرد.

الک بالدوین این خبر را به یواس‌ای تودی اعلام کرد و گفت: من این فیلم را بازی نخواهم کرد. من مطئنم که ۲۵ نفر وجود دارند که می توانند این نقش را در این قسمت بازی کنند.

شخصیت توماس وین که پدر بروس وین و همسر مارتا وین است اولین بار در سال ۱۹۳۹ وارد فرهنگ کتاب کامیک شد. توماس وین یک پزشک باهوش و بشردوست در گاتهام سیتی است که قتل همسرش به عنوان الهام‌بخش بروس وین برای تبدیل شدن به بتمن و مبارزه با جرم تلقی می‌شود.

بالدوین دلیل خروجش را مربوط به زمانبندی فیلم اعلام کرد. با این وجود او اوایل روز چهارشنبه به صفحه توییتر رفته بود تا شایعات مربوط به این را که شخصیتش از دونالد ترامپ الهام گرفته شده است برطرف کند. بالدوین سال گذشته برای ایفای نقش ترامپ در «پخش زنده شنبه شب» جایزه امی را دریافت کرده بود.

بالدوین در صفحه اجتماعیش چنین نوشت: بگذارید برای آن که ثبت شود بگویم، من در فیلم جوکر اثر تاد فیلیپس برای بازی در نقشی که به مانند ترامپ است استخدام نشده ام و این اتفاق نمی افتد.

در این فیلم خواکین فینیکس نقش جوکر را بازی می کند و کارگردانی آن را نیز تاد فیلیپس بر عهده خواهد داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید