ناتو: روسیه از هر اقدام تنش‌آفرین در سوریه خودداری کند!

    کد خبر :357888

سخنگوی ناتو در ارتباط با استقرار ناوگان جنگی روسیه در دریای مدیترانه گفت: روسیه از هر گونه اقدام تنش‌آفرین در سوریه خودداری کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، اونا لونجسکو سخنگوی سازمان پیمان آتلانتیک شمالی «ناتو» امروز چهارشنبه در اظهاراتی در ارتباط با استقرار ناوگان جنگی روسیه در جنوب شرق دریای مدیترانه به خبرنگار آناتولی اعلام کرد: شمار زیادی از کشورهای عضو ناتو در حوزه دریای مدیترانه قرار دارند. به همین دلیل ناوگان روسیه در این منطقه را نیز زیر نظر داریم.

سخنگوی سازمان پیمان آتلانتیک شمالی ادامه داد: نمی توانیم درباره استقرار ناو جنگی روسیه در دریای مدیترانه گمانه زنی کنیم؛ اما روسیه باید از هرگونه اقدامی که موجب تعمیق وضعیت نابسمان انسانی در سوریه شود، خودداری کند.

لونجسکو افزود: نیروهای ناتو در سوریه مستقر نیستند. از تلاش های سازمان ملل در مسیر دستیابی به یک راهکار سیاسی دائمی در این کشور حمایت می کنیم.

این در حالیست که چندی پیش رسانه های روسیه از اعزام بزرگترین ناوگان جنگی این کشور به دریای مدیترانه از سپتامبر سال ۲۰۱۵ یعنی مشارکت مسکور در مبارزه با تروریست های داعش در سوریه بنا به درخواست دولت قانونی دمشق خبر داده بودند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید