شوخی که منجر به قتل شد

  • حوادث
  • چهارشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۷ ۱۵:۰۳
    کد خبر :357698

رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری جوانی که بر اثر شوخی نابجا حین شنا کردن با دوست خود، منجر به مرگ وی شد خبر داد.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، سرهنگ سعید بالش زر گفت: ماه گذشته یک فقره غرق شدگی منجر به فوت در رودخانه منطقه دهنو شهر یاسوج به پلیس گزارش شد که بر همین اساس اقدامات کارشناسی توسط ماموران پلیس آگاهی استان با دستور مقام قضایی و تشکیل پرونده انجام شد.

وی اظهارکرد: کارآگاهان جنایی وارد عمل شده و در تحقیقات میدانی دریافتند چند جوان حدودا ۱۷ تا ۱۸ ساله به رودخانه منطقه دهنو به جهت شنا کردن رفتند که یکی از این جوانان با شوخی نابه جا و هل دادن دوست خود به رودخانه، منجر به مرگ وی شد.

رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با تشکیل پرونده و بررسی های انجام شده و طبق نظر مقام قضایی، این اقدام و شوخی نابجا، قتل تشخیص داده شد.

سرهنگ بالش زر تصریح کرد: فردی که اقدام به چنین کاری کرد بیان کرده بود در یک لحظه و تنها به خاطر شوخی بی‌مزه، به زندگی دوستم پایان دادم.

وی ضمن ابراز تاسف از وقوع این حادثه و با تاکید بر اینکه در آب و حین شنا از شوخی‌های خطرناک بپرهیزید، اضافه کرد: این شوخی نابجا و خطرناک باعث شد زندگی جوانی از دست برود و خانواده‌ای داغدار شوند و زندگی جوان دیگری و با اتهام به قتل هم به رو به تباهی برود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید