السد به استقلال درس فوتبال داد/ شفر اشتباهات بزرگی داشت

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۷ ۱۳:۳۵
    کد خبر :357625

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: شکست آبی‌پوشان در ورزشگاه آزادی مقابل السد ماحصل اشتباهات زیادی بود که در ماه‌های گذشته شاهد آن بودیم.

تیم فوتبال استقلال در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا متحمل شکست سنگین و تلخی از میهمانش السد قطر شد که این شکست می‌تواند سر آغاز یک بحران تازه برای آبی پوشان باشد.

محمد مومنی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نتیجه این بازی گفت: متاسفانه شب سیاهی برای استقلال رقم خورد که قلب میلیون‌ها هوادار این تیم شکست. من می‌گویم این شکست حتی تلخ تر و تحقیر آمیز تر از شکست فصل گذشته مقابل العین بود. چون اگر بازیکنان السد بعد از گل سوم قدری دقت می کردند و دست به فرصت سوزی نمی‌زدند حتما تعداد گلهای خورده ما به پنچ و شش می رسید.

مهاجم سابق آبی پوشان بیان داشت: در این بازی انگار هیچ چیزی سرجای خودش نبود و همه چیز اشتباه بود. اما بزرگ ترین اشتباه تعویض‌های شفر بود. عجیب بود در حالی که نیومایر در مرکز زمین بازی خوبی می‌کرد و روزبه چشمی هم در قلب خط دفاعی عملکرد خوبی داشت، آقای شفر با یک تعویض هم خط دفاعی‌اش را به هم ریخت و هم خط میانی‌اش.

وی افزود: در شبی که همه استقلالیها اشتباه کردند، هوادارن هم مرتکب اشتباه شدند. اشتباه هواداران آنجایی بود که از دقیقه ۷۰ به بعد به جای تشویق سکوت کردند و حتی شعارهایی در ورزشگاه دادند که باعث شد تمرکز تیم خودی از بین برود. اگر هواداران استقلال هم باهوش تر بودند و قدری به خودشان بیشتر زحمت می دادند و بیشتر از تیم حمایت می کردند چه بسا وقتی نتیجه ۲ بر یک بود این استقلال بود که گل مساوی را می زد نه این که السد گل سوم را هم بزند.

مومنی بیان داشت: در این بازی هیچ کدام از بازیکنان ما در اندازه خودشان نبودند. دانشگر، باقری، رحمتی، غفوری، سهرابیان و دیگران همه پر اشتباه بودند. الحاجی گرو ثابت کرد به هیچ وجه در اندازه تیام نیست. او دوندگی خوبی دارد اما عمدتا دوندگی او هرز و بدو برنامه است.

پیشکسوت آبی پوشان اظهار داشت: بیان این حرف اصلا خوب نیست اما واقعیت این است که السد دوشنبه شب به استقلال و شفر درس فوتبال داد. آنها فوتبال منطقی را برای ما معنا کردند.

به گزارش مهر، وی در ادامه بیان داشت: تیم ما در نیمه دوم مشکل بدنی هم داشت و من نمی‌دانم تیمی که مربی بدنساز اختصاصی از آلمان می‌آورد که می‌گویند در تیم بدنساز باشگاه بایرمونیخ بوده چرا باید تا این زمان از فصل بدن بازیکنانش آماده نباشد.

مهاجم پیشین آبی‌ها در خاتمه گفت: متاسفانه با این همه بازیکنی که در نقل و انتقالات جذب شده هنوز تیم کمبود بازیکن دارد. به خصوص در خط میانی. این تیم فاقد یک بازیکن است که قابلیت لیدری داشته باشد. بعضی‌ها در تیم ادای لیدری در می آورند اما در این اندازه ها نیستند. به خصوص در تیم بزرگی مثل استقلال.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید