جلالی: برای دیدارهای سخت روی کارهای دفاعی وقت گذاشتیم/ مطمئنم که فصلی موفق را پشت سر خواهیم گذاشت

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۷ ۱۳:۱۰
    کد خبر :357559

مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: لازم است درباره پنج بازی ابتدایی توضیح دهم. وقتی دیدیم سه بازی اول ما سخت است، روی کارهای دفاعی وقت گذاشتیم و موفق هم بودیم.

وی ادامه داد: برای بازی‌های بعدی نیاز به هماهنگی بیشتر و البته گلزنی داشتیم که ضعف این موضوع به عهده من است و من خودم را مقصر بخشی از این اتفاق می‌دانم. با این حال برای این هفته سعی کردیم با جلسات تئوری و آمادگی بهتر این ضعف را برطرف کنیم و بچه‌های ما نیز به خوبی آماده هستند. مطمئنم که فصلی موفق را پشت سر خواهیم گذاشت. برای بازی فردا هم باید بگویم حریف قابل احترامی داریم، اما ما قدرتمندانه به سراغ آنها می‌رویم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در واکنش به این موضوع که تیمش در گلزنی ضعیف عمل کرده و مهاجمان این تیم موقعیت‌ها را از دست می‌دهند و چه زمانی قرار است این ضعف برطرف شود، گفت: هنوز زمان زیادی از لیگ نگذشته و ما در سه بازی ابتدایی روی برنامه‌ای که داشتیم، موفق بودیم. مشکل زیاد ما هم در بخش گلزنی مربوط به بازی با پدیده می‌شد، اما خوشبختانه شرایط بهتر شده و برای این بازی ایده‌های خوبی در بخش حمله داریم. از طرفی سعی کردیم با تمرینات خاص و زود بازده شرایط را تغییر دهیم که در بازی فردا این تمرینات را اجرا خواهیم کرد.

به گزارش تسنیم ،جلالی در پاسخ به این سؤال که چهار بازیکن پیکان که در اختیار تیم امید بودند به تمرینات برگشته‌اند و چه زمانی قرار است مورد استفاده قرار بگیرند، خاطرنشان کرد: این بازیکنان هنوز نیامده‌اند و فقط امیر روستایی به ما اضافه شده است، چون پرواز بازیکنان تیم امید به صورت گروه گروه بوده است. ظاهراً بعضی از بازیکنان هم دیشب رسیدند، اما امیر روستایی دو جلسه با ما تمرین کرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید