دستگیری سه نفر در محور گرمسار- تهران

  • حوادث
  • چهارشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۷ ۱۲:۳۶
    کد خبر :357466

پلیس مبارزه با موادمخدر استان در عملیات مشترک با استان یزد، خودرو مزدا حامل 390 کیلوگرم هروئین را در محور “گرمسار- تهران” کشف و سه نفر را نیز دستگیر کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان سمنان،سردار روح‌الامین قاسمی در تشریح این خبر، اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد از انتقال محموله سنگین مواد افیونی از محورهای سمنان مطلع شدند بنابراین هماهنگی های لازم با پلیس استان سمنان برای دستگیری سوداگران مرگ انجام شد.

وی با بیان اینکه این محموله از استان های جنوبی به مقصد پایتخت بارگیری شده بود، افزود: بلافاصله تیم های عملیاتی در محورهای مواصلاتی سمنان مستقر شدند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با شناسایی خودروهای مزدا و پژو 405 از سوی پلیس در محور “گرمسار-تهران”، ماموران به راننده‌های خودروها دستور ایست دادند که رانندگان بدون توجه به دستور پلیس، به سمت شهرک صنعتی گرمسار متواری شدند و طی یک عملیات تعقیب و گریز، هر دو خودرو متوقف و سه نفر در این رابطه دستگیر شدند.

سردار قاسمی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودرو مزدا 390 کیلوگرم هروئین جاسازی شده کشف کردند.

فرمانده انتظامی سمنان به معرفی سوداگران مرگ به دادسرا و انتقال آنان به زندان و همچنین کشف محموله‌های متعدد مواد مخدر در ماه‌های اخیر اشاره کرد و گفت: با عزم راسخ همکارانم در استان سمنان و همراهی مثال‌زدنی مردم و سایر نهادها، هیچ مسیری در این استان برای تردد سوداگران مرگ امن نخواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید