اگزواسکلتونی که به سربازان قدرت خارق العاده می دهد

    کد خبر :357388

روسیه از اگزواسکلتونی مخصوص سربازان رونمایی کرده که به آنها قدرت خارق العاده می دهد تا با یک دست شلیک کنند و ۵۰ کیلوگرم بار را به راحتی حمل کنند.

به گزارش بازتاب به نقل از تاس، روسیه به تازگی از یک اگزواسکلتون جدید برای سربازان رونمایی کرده که قدرت های خالق العاده ای به فردی اعطا می کند که آن را پوشیده است.

این زره شبیه لباس فیلم های علمی تخیلی مانند روبوکاپ است. نمونه اولیه این اگزواسکلتون نظامی به سربازان کمک می کند با یک دست با مسلسل و با مهارتی دقیق شلیک کنند.

علاوه بر آن سربازان با پوشیدن زره مذکور می توانند بار زیادی حمل کنند و همزمان سریع تر از حالت معمول بدوند.

شرکت نظامی TsNiiTouchMash این زره را ساخته که Ratnik-۳ نام گرفته و در نمایشگاه بین المللی ارتش و فناوری۲۰۱۸ در مسکو نمایش داده شده است.

اگزواسکلتون مذکور از تیتانیوم ساخته و طوری طراحی شده که قدرت و استقامت بدن سربازان را بیشتر کند. همزمان زرهی یک لایه در برابر گلوله ها از سرباز محافظت می کند.

این لباس روی قفسه سینه را کامل می پوشاند و دور کمر بسته می شود. همچنین زره مجهز به یک کوله پشتی است که می توان تا ۵۰ کیلوگرم بار در آن قرار داد.

البته تولید نمونه اولیه این اگزواسکلتون با مشکلی روبرو شده زیرا فضایی برای قرار دادن باتری وجود ندارد. به این ترتیب سربازان فقط می توانند مدت زمان محدودی از آن استفاده کنند و پس از آن مدت زره به یک بار اضافی تبدیل می شود.

شرکت تولید کننده نیز اعلام کرده تا زمان ارائه این اگزواسکلتون در ۲۰۲۵ میلادی، به ارتقا طراحی آن می پردازد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید