دلیریان: تا یک هفته دیگر سرمربی تیم کشتی فرنگی معرفی می‌شود/ شاید مدیر تیم‌های ملی نمی‌توانست با اشکانی کار کند

  • ورزشی
  • سه شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۷ ۱۲:۲۶
    کد خبر :356625

عضو شورای فنی کشتی فرنگی گفت که سرمربی جدید تیم فرنگی تا هفته آینده انتخاب و معرفی خواهد شد.

محمد دلیریان در مورد تصمیمی که امروز در جلسه شورای فنی در خصوص برکناری علی اشکانی گرفته شد، اظهار داشت: امیدوارم این تصمیم خیر باشد. گزارشی از عملکرد تیم در بازی‌های آسیایی در این جلسه ارائه شد و بعد هم با توجه به اینکه قرارداد سرمربی تیم به اتمام رسیده بود، مدیر تیم ملی در نظر دارد که نفرات جدیدی را به شورای فنی معرفی کند که ممکن است علی اشکانی هم جزو آنها باشد. در این جلسه یک هفته برای انجام این کار فرصت تعیین شد.

وی ادامه داد: علاوه بر اینکه برنامه‌های تمرینی از قبل تعیین شده است، پازاج در کنار کار مدیریتی، مربیگری را هم به صورت موقت برعهده می‌گیرد تا در انجام تمرینات تیم ملی خللی ایجاد نشود.

دلیریان در پاسخ به این سوال که دلیل برکناری علی اشکانی چه بوده است، گفت: ممکن است در این خصوص یکسری نظرات شخصی عنوان شود، ما دراین باره صحبتی نکردیم اما احتمال دارد که مدیر تیم های ملی نمی‌توانست با اشکانی کار کند. البته چیزی از این مورد در گزارش بازی های آسیایی از سوی پازاج اعلام نشد و فقط مقرر شد نفراتی معرفی شوند و از بین آنها سرمربی انتخاب شود.

به گزارش تسنیم ،این پیشکسوت کشتی فرنگی همچنین در مورد پیش رو داشتن مسابقات جهانی بوداپست تاکید کرد: فکر می‌کنم لازم است مهندسی جدیدی روی تیم صورت بگیرد تا تیم خوبی را برای جهانی جمع کنیم. فقط 6 نفر به بازی‌های آسیایی 2018 رفتند و نفراتی هم بیرون مانده‌اند، به هرحال باید هر چه سریع‌تر روی تیم کار شود و شاید لازم باشد در برخی اوزان جابه‌جایی هم صورت بگیرد. اول از همه باید سرمربی انتخاب شود و بعد در خصوص همه این موارد تصمیم گیری شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید