مدیر عامل صنایع شیر ایران: از تحریم ها به عنوان فرصت استفاده کردیم

    کد خبر :355894

مدیر عامل صنایع شیر ایران در جلسه شورای تامین و اداری شهرستان سلماس عنوان کرد: تحریم های ناعادلانه علیه کشورمان نه تنها جلوی پیشرفت ما را نگرفته بلکه فرصتی شده تا تولیدات داخلی را مورد حمایت بیشتری قرار دهیم.
سید ابراهیم حسینی مدیر عامل صنایع شیر ایران به همراه هئیت همراه روز یکشنبه (4 شهریور 97) از شرکت کشت و صنعت و دامپروری پگاه سلماس بازدید به عمل آورده و در جلسه شورای تامین و اداری شهرستان سلماس با حضور امام جمعه و نماینده ولی فقیه شهرستان سلماس حضرت حجت اسلام و المسلمین حاج آقا سید موسوی و فرماندار شهرستان سلماس مرتضی اصغری شرکت کرد.
محمد اخلاقی مدیر عامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری پگاه سلماس ضمن خوش آمدگویی به اعضاء حاضر در جلسه و به ویژه مهمانان گرامی گزارش مبسوطی از وضعیت پروژه های این شرکت ارائه کرد.
وی بیان کرد: این پروژه در سال پیش رو پیشرفت چشمگیری داشته و امید آن را داریم بتوانیم برابر طرح توجیهی پروژه گام‌های اساسی جهت اهداف طرح که عمدتاً شامل افزایش تولید، راندمان و بهره وری است، برداشته شود.


اخلاقی ادامه داد: این مجتمع به لحاظ نو پا بودن و طراحی آن با آخرین سیستم های نوین دامپروری و کیفیت عالی تولید یکی از بهترین واحدهای کشت و صنعت و دامپروری به شمار می رود که علاوه بر امر تولید در اشتغالزایی و نیز اصلاح نژاد دام های منطقه نقش بسزایی را ایفا کرده است. با بهره برداری از این طرح این شرکت توانسته بخش کثیری از مواد اولیه شیر خام صنعتی کارخانجات شیر پاستوریزه پگاه را تامین کند.
در ادامه این جلسه، حاج سید محمد موسوی امام جمعه شهرستان سلماس با عنوان کردن سخنان گوهربار از ائمه اطهار در رابطه با اهمیت تولید و همچنین با سرلوحه قرار دادن شعار مقام معظم رهبری مبنی بر تولید ملی، خواستار ایجاد بیش از پیش طرح های مشابه در کل کشور شدند.
در ادامه، اصغری به اهمیت و توسعه پروژه اشاره کرد و با اعلام آمادگی مجموع فرمانداری و دستور اکید به مدیران دستگاه های اجرایی، حمایت از پروژه مزبور را حایز اهمیت خواند. وی همچنین درخواست بهره برداری کامل و بکارگیری ظرفیت های بلااستفاده مجتمع را از مدیر عامل صنایع شیر ایران خواستار شد.
حسینی مدیر عامل صنایع شیر ایران گفت: با وجود تحریم های ناعادلانه همچنان شرکت پگاه با قوت بیش از پیش به راه خود ادامه می دهد و این تحریم ها نه تنها خللی در تولید ایجاد نکرده بلکه فرصتی شده تا تولیدات داخلی را مورد حمایت قرار دهیم و با سربلندی اعلام کنیم که ما می توانیم و انجام دادیم.
مدیر عامل صنایع شیر ایران یادآور شد: در زمینه صادرات نیز مجموع صنایع شیر ایران عملکرد درخشانی از خود نشان داده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید