انهدام باند کلاهبرداران میلیاردی در خراسان‌شمالی

  • حوادث
  • دوشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۷ ۱۳:۴۱
    کد خبر :355794

فرمانده انتظامی استان از انهدام یک باند 4 نفره کلاهبرداران حرفه‌ای با یک میلیارد و 900 میلیون ریال کلاهبرداری در استان خبر داد.

سردار «علیرضا مظاهری» با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام چند مورد شکایت مبنی بر این‌که افرادی با ترفندهای مختلف از شهروندان کلاهبرداری کرده‌اند، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با بیان این‌که متهمان با ترفندهایی از قبیل جعل اسناد و جعل امضاء اقدام به کلاهبرداری می‌کردند، گفت: مأموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی و بررسی اظهارات شاکیان پرونده، موفق به شناسایی محل اختفای کلاهبرداران شدند که در یک عملیات ضربتی اعضای باند دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به این‌که در این عملیات 4 متهم دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: متهمان در بازجویی‌ها به 8 فقره کلاهبرداری به ارزش یک میلیارد و 900 میلیون ریال اعتراف کردند.

به گزارش ایسنا، مظاهری با بیان این‌که متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند، یادآور شد: پلیس با کسانی که باعث سلب آسایش شهروندان شوند به شدت برخورد کرده و اجازه جولان را به هنجارشکنان و کلاهبرداران نمی‌دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید