هشدارهای پلیس به تماشاگران دیدار استقلال و السد/هواداران سبب محرومیت تیم‌شان نشوند

    کد خبر :355744

جانشین فرمانده یگان ویژه پلیس پایتخت از آماده باش یگان ویژه برای دیدار امشب دو تیم استقلال و السد خبر داد و به هواداران این تیم توصیه کرد که با رفتارهای خود باعث محرومیت استقلال نشوند.

سرهنگ محمدابراهیم سلمانی با اشاره به دیدار دو تیم استقلال و السد که امشب در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد، گفت: همکاران من در یگان ویژه از روز گذشته در اطراف ورزشگاه حضور داشته و با توجه به اینکه برخی از تماشاگران از شب گذشته به ورزشگاه آمده بودند با همکاری عوامل کلانتری نسبت به تامین امنیت آنان اقدام کردند.

وی با بیان اینکه مرحله دیگر استقرار یگان ویژه از ساعت 7 صبح امروز در ورزشگاه آزادی آغاز شده است، تصریح کرد: از حدود یک ساعت پیش یعنی از ساعت 12 امروز درهای استادیوم آزادی به روی تماشاگران باز شده است.

سرهنگ سلمانی با اشاره به جلسه‌ای که با حضور مسئولان فدراسیون فوتبال و AFC برگزار شده است، اظهار کرد: در این جلسه تأکیداتی صورت گرفت و البته لازم است که تماشاگران نیز مواردی را رعایت کنند از جمله آنکه حمل هر گونه اشیاء ممنوعه و نیز اقلامی که امکان پرتاب آن وجود داشته باشد از سوی هواداران ممنوع است.

وی با بیان اینکه استفاده از لیزر نیز جزء اقلام ممنوعه به حساب می‌آید، گفت: در صورتی که هواداران از این اقلام استفاده کرده و آن را به کار ببرند تیم استقلال از سوی فدراسیون فوتبال آسیا با محرومیت و جریمه روبرو خواهد شد.

به گزارش ایسنا،وی افزود: با توجه به اینکه برد تیم استقلال در بازی امروز سبب میزبانی این تیم در بازی بعدی نیز خواهد شد. بنابراین لازم است هواداران طوری رفتار کنند که سبب محرومیت تیم‌شان نشوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید