مشتاقی: برای تعیین وضعیت کادرفنی فرنگی باید تا سه‌شنبه صبر کرد/ می‌توانستیم در بازی‌های آسیایی ۶ مدال بگیریم

  • ورزشی
  • دوشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۷ ۱۰:۲۹
    کد خبر :355594

عضو شورای فنی کشتی فرنگی گفت که برای تعیین وضعیت کادرفنی تیم ملی فرنگی باید تا زمان تشکیل جلسه شورای فنی صبر کرد.

تیم ملی کشتی فرنگی ایران با 4 مدال (دو طلا و دو برنز) به کار خود در بازی‌های آسیایی 2018 اندونزی خاتمه داد. در بازگشت تیم از جاکارتا، لیست اردونشینان فرنگی در شرایطی اعلام شد که نام سرمربی در این لیست عنوان نشده بود. همچنین احد پازاج مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی در مصاحبه با سایت فدراسیون کشتی اعلام کرد که قرارداد علی اشکانی تا پایان بازی‌های آسیایی بود و برای ادامه همکاری با این مربی باید شورای فنی تصمیم گیری کند.

این در حالی بود که در ماه های گذشته و در چندین مقطع نیز عنوان شد که اشکانی جای خود را به مربی دیگری در تیم بزرگسالان خواهد داد، با این وجود تغییری صورت نگرفت و حالا در حالی که کمتر از دو ماه به مسابقات جهانی بوداپست باقی مانده، شورای فنی قصد بررسی عملکرد علی اشکانی را دارد.

بهرام مشتاقی یکی از اعضای شورای فنی با اعلام اینکه این شورا در روز سه شنبه (فردا) تشکیل جلسه خواهد داد، به تسنیم گفت: در این جلسه در مورد وضعیت تیم ملی بررسی لازم انجام خواهد شد و صحیح نیست که من بخواهم در این مورد الان صحبت کنم. باید گزارش کار را ببینیم، ضمن اینکه قرارداد اشکانی هم تا پایان بازی‌های آسیایی بود مثل خیلی دیگر از مربیان، به هرشکل باید همه چیز مورد بررسی قرار بگیرد.

به گزارش تسنیم ،وی در مورد نتایج تیم ملی فرنگی در جاکارتا تاکید کرد: کسب دو طلا و دو برنز خوب بود اما می‌توانستیم 6 مدال هم بگیریم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید