کانکتور Switch Cord اپل، چندمنظوره برای هر نوع اتصال به سیستم

    کد خبر :355480

پتنت جدید اپل خبر از ساخت Switch Cord جدیدی می‌دهد که در قالب یک کانکتور چندمنظوره، تمام نیازهای اتصال به سیستم‌ را مرتفع می‌سازد.

بعد از معرفی آیفون ۵ از سوی اپل، نیاز به وصل کردن سیم‌های متعدد به گوشی‌های آیفون ۴ مرتفع شد. انبوهی از سیم، تجربه‌ای است که کاربران قبل از آیفون 5 از آن یاد می‌کنند.

به‌نظر می‌رسد شرایط قرار است از این هم بهتر شود و اپل پتنت جدیدی را ثبت کرده است که کاربران را از کانکتورهای بزرگ و سنگین یا نیاز به انبوهی از سیم و کانکتور مثل نسل‌های قبلی نجات دهد. اپل درصدد است کانکتور جدید چندمنظوره را برای راحتی کاربران طراحی و به بازار عرضه کند.

در پتنت جدید Apple مشخص شده که این کانکتور جدید که نوعی Switch Cord است؛ برای دستگاه‌های محاسباتی قابل حمل، تبلت‌ها، رایانه‌های دسکتاپ، گجت‌های پوشیدنی، تلفن‌های همراه، تلفن‌های هوشمند، ابزارهای ذخیره‌سازی، سیستم‌های پخش قابل حمل رسانه‌ای، سیستم‌های ناوبری، نمایشگر، منبع تغذیه، آداپتور، دستگاه‌های کنترل از راه دور، شارژر و سایر دستگاه‌ها قابل استفاده است.

براساس اعلام اپل در پرونده‌ی ثبت اختراع، کانکتور جدید قابل اعتماد است و طراحی ظاهری خوبی دارد. همچنین برای تولید آن، اپل فرآیندهای سخت و پیچیده‌ای را طراحی نکرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید