ترامپ رنگ پرچم آمریکا را اشتباه گرفت

    کد خبر :355284

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، رنگ پرچم ملی را در رنگ آمیزی کودکان با یکدیگر اشتباه گرفت.

به گزارش برنا، دونالد ترامپ در طول سفر به یکی از بیمارستان اوهایو که در آن او همراه با کودکان رنگ آمیزی پرچم آمریکا را تمرین می کرد دچار اشتباه فاحشی شد.

در این دیدار، وزیر بهداشت آمریکا نیز همراه ترامپ بود. وی در توییتر، مجموعه ای از عکس ها را منتشر کرد. در یکی از آنها شما می توانید ببینید که چگونه ترامپ، رنگ یکی از راه راه های پرچم آمریکا را به آبی رنگ توضیح می دهد. در حقیقت، تنها رنگ قرمز و سفید در پرچم وجود داشت.

گفتنی است پیش از این به نقل از کاربران شبکه های اجتماعی دونالد ترامپ سرود ملی ایالات متحده را بلد نیست.

روز دوشنبه، رئیس جمهور آمریکا پیش از برگزاری بازیهای مسابقات قهرمانی فوتبال آمریکا در آتلانتا وارد میدان بازی شد. او برخی از کلمات سرود ملی کشور را فراموش کرد.

کاربران همچنین متوجه واکنش منفی حاضران در ورزشگاه به هنگام حضور ترامپ شدند. “نیک لاپارا” در توئیتر خود نوشت: ” امریکا، این رئیس جمهور شماست. مردی که می خواهد امریکا را قدرتمند کند، او متن کلمات سرود ملی ما را نمی داند”.

اشتباه رئیس جمهور منجر به نارضایتی آمریکایی ها در شبکه های اجتماعی شد. کاربران به این نکته اشاره می کردن که در اواخر ژوئیه ترامپ بازیکنان لیگ ملی فوتبال را به خاطر بی احترامی به نمادهای ملی، سرزنش کرده بود. در حالی که خود رنگ پرچم کشورش را نمی داند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید