توجه به مصرف آب و انرژی، اولویت اصلی شرکت پگاه

    کد خبر :355210

مدیر عامل شرکت صنایع شیر ایران در گردهمایی معاونین و مدیران فنی این شرکت گفت: توجه به مصرف آب و همچنین انرژی از برنامه های استراتژیک این مجموعه است.
به گزارش بازتاب، سید ابراهیم حسینی مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران در صدر هیاتی از مدیران دفتر مرکزی و همزمان با برگزاری گردهمایی معاونین و مدیران فنی شرکت صنایع شیرایران، ابتدا از قسمت‌های مختلف این شرکت بازدید کرد و با نحوه فرآوری، ماشین آلات و تجهیزات فنی این مجموعه آشنا شد و با اهدای شاخه گل به کارگران و کارکنان خط تولید، از تلاش شبانه روزی آنان تجلیل به عمل آورد.
حسینی با اشاره به پتانسیل بسیار خوب شرکت‌های گروه در تولید محصول با کیفیت، بر اهمیت رضایت مشتری تأکید کرد.
وی سپس در جلسه اعضاء هیئت مدیره این شرکت حضور یافت. در ابتدای این جلسه کریم محمود شایان مدیرعامل شرکت پگاه آذربایجان شرقی ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای این مجموعه در سالجاری، توسعه انواع محصولات پودری در این شرکت را با توجه به قرار گرفتن در قطب صنایع غذایی شمال غرب کشور، از برنامه های مهم این مجموعه خواند.
وی همچنین با ارائه گزارشی از برنامه های اجرایی بخش مربوط به مسئولیت اجتماعی شرکت، فرهنگسازی مصرف شیر و لبنیات برای دانش آموزان، دانشجویان و خانواده ها را یکی از مهمترین فعالیت‌های این مجموعه دانست.


در ادامه حسینی در جلسه بعد از ظهر گردهمایی مدیران و معاونین فنی شرکت‌های گروه حضور پیدا کرد. در این جلسه صادقی مدیر فنی شرکت صنایع شیر ایران ضمن ارائه گزارش مفصلی از فعالیت‌های انجام گرفته در حوزه فنی شرکت‌های گروه، از تلاش همکاران فنی برای قطعه سازی تجهیزات فنی شرکت‌ها تقدیر کرد و استفاده بهینه از مصرف انرژی را در پایین آوردن قیمت تمام شده محصولات و تولید ناب خواستار شد.
سپس مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این نشست، توجه به مسائل فنی به ویژه مباحث مربوط به قطعات فنی با توجه به تحریم های ظالمانه غرب علیه جمهوری اسلامی ایران را یکی از مهمترین اولویت های این صنعت دانست و با اشاره به بهای تمام شده محصولات، توجه به مسئله مصرف آب و همچنین انرژی را از برنامه های استراتژیک این مجموعه خواند.
در پایان صحبت‌های مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران، لوح تقدیر به مدیر فنی شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی به عنوان شرکت برتر حوزه فنی و مهندسی صنایع شیر ایران در مدیریت مصرف انرژی سال ۱۳۹۶، معاون فنی شرکت شیر پاستوریزه پگاه فارس به عنوان شرکت برتر حوزه فنی و مهندسی صنایع شیر ایران در رعایت اصول استاندارد ممیزی فنی سال۱۳۹۶، معاون فنی شرکت شیر پاستوریزه پگاه خراسان به عنوان شرکت برتر حوزه فنی و مهندسی صنایع شیر ایران در نگهداری و تعمیرات ماشین‌آلات و تجهیزات سال ۱۳۹۶ و دبیر کمیته فنی محیط زیست شرکت صنایع شیر ایران به عنوان دبیر برتر کمیته های فنی منتخب، اعطا شد.
دکتر حسینی همچنین با حضور در شرکت بازارگستر شعبه تبریز در جریان آخرین مسائل مربوط به فروش قرار گرفت. وی در این نشست با حضور معاونت بازاریابی و هماهنگی توزیع و فروش، معاونت تحقیق و توسعه، مدیرعامل شرکت بازرگانی و جمعی از مدیران و مشاوران شرکت صنایع شیر ایران و مدیرعامل بازارگستر منطقه یک، مسئله فروش و بازار و همچنین توجه به مسئله مشتری مداری را از اولویت های مهم شرکت دانست و ابراز امیدواری کرد با توسعه بازارهای داخلی و همچنین توجه به مسئله صادرات بتوانیم سهم بازار خود را افزایش دهیم.


مهمترین تصمیمات اتخاذ شده در جلسه پگاه آذربایجان به شرح زیر است:
• توسعه محصولات پودری لبنی در شرکت پگاه آذربایجان شرقی به عنوان قطب تولید محصولات پودری از طریق سرمایه گذاری های جدید بین المللی
• توسعه کره و محصولات چرب در شرکت پگاه آذربایجان شرقی
• توسعه محصولاتی از قبیل پنیرهای نرم و پنیرهای جدید در شرکت پگاه آذربایجان شرقی برای اولین بار در کشور از طریق سرمایه گذاری های جدید و مشارکت های بین المللی
• توسعه خطوط تولید شیر پاستوریزه و ESL در شرکت پگاه آذربایجان شرقی
• توسعه فعالیت های مربوط به GMP از طریق نوسازی سالن ها و محوطه و غیره
• توسعه سکوهای جمع آوری شیر و دامداری صنعتی در منطقه
• توسعه صادرات در شرکت پگاه آذربایجان شرقی
گردهمایی معاونین و مدیران فنی شرکت صنایع شیر ایران در شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی
در این همایش صادقی مدیر فنی شرکت صنایع شیر ایران توجه به مصرف انرژی برای حفظ منابع ارزشمند کشور را ضروری برشمرد و ابراز امیدواری کرد در سال حمایت از کالای ایرانی با مدیریت و فرهنگسازی صحیح مصارف انرژی در جهت تولید محصول ناب گام های مؤثر برداریم.
وی همچنین رعایت اصول استاندارد را در هر صنعتی موجب ارتقا کیفیت محصول تولیدی عنوان کرد و این مهم را در قیمت تمام شده محصولات تولیدی مؤثر خواند.
مدیرفنی شرکت صنایع شیر ایران نگهداری و تعمیرات به موقع ماشین آلات و تجهیزات را در جهت حفظ سرمایه های مالی شرکت بسیار مهم ارزیابی کرد.
وی همچنین با تاکید بر اینکه تولید سالم در محیط زیست سالم میسر می شود، صیانت از محیط زیست را برای نسل های آینده یک وظیفه ملی دانست و از شرکت‌های گروه خواست تا به این مسئله دقت کافی داشته باشند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید