واکنش شورای شهر به اعتراض فرمانداری درباره طرح آبرسانی اضطراری در تهران

    کد خبر :354933

اعضای شورای شهر تهران بر مصوبه خود در مورد طرح آبرسانی اضطراری در تهران با وجود اعتراض فرمانداری، تاکید کردند.

صبح امروز بررسی اعتراض فرمانداری به مصوبه شورای شهر درباره طرح آبرسانی اضطراری روی میز بررسی شورای شهر قرار گرفت و زهرا صدر اعظم نوری در تشریح اعتراض فرمانداری گفت: ۳۳ درصد سهام آبفا متعلق به شهرداری تهران است که در همین راستا شهرداری و شورا می‌توانند الزاماتی برای این شرکت ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه اعتراض فرمانداری در حد حذف کلماتی همچون مکلف، متعهد و موظف می‌شود، است و پیشنهاد داده‌اند که از کلماتی همچون «توصیه و پیشنهاد می‌شود» استفاده کنند، گفت: استفاده از کلمات توصیه‌ای، الزام اجرایی برای دستگاه‌ها اجرا نمی‌کند و بر همین اساس نظر کمیسیون سلامت این است که بر همان مصوبه قبلی‌مان با همان ادبیات قبلی تاکید کنیم.

به گزارش ایسنا، نهایتا اعضای شورای شهر تهران با ۱۹ رأی بر مصوبه پیشین خود تاکید کرده و این مصوبه برای حل اختلافات فی مابین هیات تطبیق و شورای شهر به شورای حل اختلاف ارجاع داده می‌شود.

به گزارش ایسنا، همچنین یک فوریت الحاق تبصره‌ای به ماده ۴ تعیین نرخ عوارض که درباره ساماندهی وانت بارها و رانندگان آژانس است، با کسب اکثریت آراء به تصویب رسید و برای بررسی بیشتر به کمیسیون تخصصی ارجاع داده شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید