اعلام زمان اکران فیلم پربازیگر «آهوی پیشونی سفید ۲»

    کد خبر :354870

هومن حاجی عبداللهی بازیگر سینما از اکران «آهوی پیشونی سفید ۲» در اوایل مهر ماه خبر داد.

هومن حاجی عبداللهی بازیگر در خصوص آخرین فعالیت خود گفت: از اوایل فروردین بعد از سریال پایتخت مدتی استراحت داشتم و در پیشنهادات سینمایی و تئاتری، حضور در تئاتر «ریش فیدل غبغب مرکل» به کارگردانی امیر علی نبویان را قبول کردم.

وی ادامه داد: به تازگی تئاتر «ریش فیدل غبغب مرکل» به پایان رسیده و قرار است دریک فیلم سینمایی به ایفای نقش بپردازم.

بازیگر «آهوی پیشونی سفید ۲» در خصوص اکران این فیلم گفت:فیلم سینمایی «آهوی پیشونی سفید ۲» به کارگردانی سید جواد هاشمی اوایل مهر ماه اکران خواهد شد،پیرو آهوی پیشونی سفید ۱ به همراه امیر غفارمنش نقش روباه و گرگ را بازی می‌کنیم.

این بازیگر در خصوص استقبال از این فیلم بیان کرد:استقبال مدارس و بچه‌ها را با توجه به زمان اکران فیلم خواهیم داشت چراکه از سری اول آهوی پیشونی سفید استقبال خوبی را شاهد بودیم.

گفتنی است؛ ترلان پروانه، ارسلان قاسمی، امیررضا احمدی، محمدرضا شریفی‌نیا، پژمان بازغی، لیلا اوتادی، امیر غفارمنش، هومن حاجی‌عبداللهی، حسام نواب صفوی، ساغر عزیزی، امیر سهیلی، سیدجواد هاشمی، ابراهیم شفیعی، داریوش پیرو، یوسف طاهریان، رکسانا وطن‌خواه، فرزانه زهره‌وند و ساناز نادری در «آهوی پیشونی سفید ۲» ایفای نقش کرده‌اند.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: «اختاپوس» از درون یک غار، امورات قلعه را فرمانروایی می‌کند. او برای به دام انداختن آهو‌ها و نوشیدن عصاره تن آن‌ها «بل بله» را به خدمت گرفته، اما آهو‌ها با نقشه‌ای «پیشونی سفید» را از قلعه فراری می‌دهند.

از سوی دیگر مادر «پیشونی سفید» برگشته تا آهو را از «سالار» یعنی پدر خوانده اش پس بگیرد و «پیشونی سفید» به دلیل رنجش از سالار، می‌خواهد پیش مادرش بازگردد اما…

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید