گیر انتخاب شهردار کرج در کجاست؟

    کد خبر :354839

عضو شورای شهر گفت: به دلیل غیبت پنج نفر از اعضا، جلسه شورای شهر امروز تشکیل نشد.

عباس زارع در گفت‌وگو با  ایسنا اظهار کرد: قرار بود امروز برای انتخاب شهردار جدید کرج تصمیم‌گیری شود ولی به دلیل غیبت پنج نفر از اعضا، جلسه از رسمیت خارج و عملا تشکیل نشد.

وی ادامه داد: خانم دشتگرد و بزنی و آقایان وحیدی، نبیونی و ایلیات اعضایی بودند که به دلیل عدم حضور در صحن شورا جلسه را از رسمیت خارج کردند.

زارع در پاسخ به اینکه تا کی باید شاهد تقابل پنج به هشتی‌های شورای شهر کرج باشیم، افزود: ما از صبح برای شرکت در جلسه حاضر هستیم و غایبان باید جواب این سوال را بدهند. بدون شک دود این اقدامات به چشم کرج و کرجی‌ها می‌رود و فقط می‌توانم بگویم شرمنده مردم هستیم.

محمدعلی نجفی، استاندار البرز در نشست خبری که امروز یکشنبه چهارم شهریور با حضور رسانه‌های استان در استانداری البرز برگزار شد در خصوص عملکرد شورای پنجم در کلانشهر کرج گفت: اینکه گفته می‌شود شهر یکسال بدون شهردار بوده چنین نیست و آقای نصیری در زمان حضور خود عملکرد خوبی داشت.

نجفی افزود: در ادامه مسائلی پیش آمد و نصیری از ادامه کار استعفا کرد، در این مدت ما در قبال شورای شهر به مر قانون عمل کرده‌ایم.

وی در خصوص مطرح شدن نام برخی معاونین استاندار برای شهرداری کرج تصریح کرد: با وجود میل باطنی اعلام کرده‌ام که اگر یکی از این گزینه‌ها بتواند وضعیت را از این بن‌بست خارج کنند هیچ اشکالی ندارد.

استاندار البرز تاکید کرد: امیدوارم اعضای شورا خودشان در خصوص انتخاب شهردار به جمع‌بندی برسند و این موضوع خاتمه پیدا کند تا اتفاق دیگری رخ ندهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید