شرایط مالی، مشکل بازگشت مجری مشهور به تلویزیون!

    کد خبر :354603

احمد درویشعلی پور درباره وقفه بین فصل دوم و سوم مجموعه «محله گل و بلبل» بیان کرد که مشکلات مالی این وقفه را بوجود آورد.

احمد درویشعلی پور کارگردان «محله گل و بلبل» درباره سری جدید این مجموعه که به تازگی از شبکه دو سیما آغاز شده است بیان کرد: تاکنون سه قسمت از فصل سوم این مجموعه پخش شده است که خدا را شکر با استقبال زیادی هم همراه شد.

وی ادامه داد: این سری از مجموعه «محله گل و بلبل» ۱۰۰ قسمت است و ما برای تولید و پخش آن تا آخر سال کار را ضبط می کنیم و به صورت فشرده هم به پخش شبکه می رسانیم.

کارگردان «محله گل و بلبل» درباره دلیل این فشردگی اظهار کرد: حاضر شدیم به صورت فشرده کار کنیم چون مخاطبان دایم از ما پیگیری می کردند و درخواست های زیادی وجود داشت تا فصل سوم را زودتر آماده کنیم.

درویشعلی پور درباره وقفه ای که بین تولید فصل های مختلف این مجموعه رخ داد، اظهار کرد: نبود پشتوانه مالی و دیگر مباحث باعث طولانی شدن مقدمات کار شد و این وقفه بیشتر به دلیل شرایط مالی رخ داد.

وی درباره تغییرات فصل جدید «محله گل و بلبل» عنوان کرد: تقریبا همه بازیگران فصل دوم در این فصل نیز حضور دارند فقط نصرالله رادش و مرضیه صدرایی به این فصل اضافه شده اند. همچنین محمدرضا داوودنژاد که به صورت موقت در این مجموعه حضور داشت در این فصل حضوری دایمی دارد.

کارگردان «محله گل و بلبل» اضافه کرد: دکور ما در این فصل بزرگتر شده و یک رستوران و قصر به آن اضافه شده است.

وی در پایان بیان کرد: تلاش ما این است که «محله گل و بلبل۳» را نمایشی تر و پرهیجان تر تولید کنیم. هر قسمت از این مجموعه چهار یا پنج ترانه دارد و فضای موسیقایی کار حفظ شده است و شخصیت ها نیز جذابیت بیشتری پیدا کرده اند.

«محله گل و بلبل ۳» کاری است از گروه کودک و نوجوان به تهیه کنندگی مسلم آقاجانزاده، کارگردانی احمد درویشعلی‌پور و نویسندگی محمد درویشعلی‌پور است که با اجرای داریوش فرضیایی در نقش عمو پورنگ روانه آنتن می شود.

در این محله داریوش فرضیایی، بهنوش بختیاری، نعیمه نظام دوست، نادر سلیمانی، ‌امیر نوری، ‌محمد رضا داودنژاد، نصرالله رادش، ملیکا شریفی نیا، ‌فرهاد بشارتی، آرش میراحمدی، امیر سهیلی، ابراهیم شفیعی، ‌جواد انصافی، مجید صیادی، مرضیه صدرایی و امیرمحمد متقیان به ایفای نقش می پردازند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید