افتتاح 131 واحد مسکن مددجویان آذربایجان‌شرقی در هفته دولت

    کد خبر :354441

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی از افتتاح 131 واحد مسکن مددجویان تحت حمایت این نهاد با هزینه حدود دو میلیارد و 245 میلیون تومان در هفته دولت خبر داد.

«محمد کلامی» با اعلام این خبر، اظهار کرد: از این تعداد 75 واحد مسکونی مربوط به مددجویان ساکن در روستاهاست، برای ساخت 75 واحد مسکن مددجویان روستایی یک میلیارد و 125 میلیون تومان و برای خرید و ساخت 56 واحد مسکن مددجویان شهری یک میلیارد و 120 میلیون تومان توسط کمیته امداد استان هزینه شده است.

وی با اشاره به این‌که تأمین سرپناه برای مددجویان یکی از اولویت‌های مهم کمیته امداد است، خاطرنشان کرد: طرح رضوان با هدف کمک به تأمین مسکن مددجویان تحت حمایت توسط این نهاد اجرا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی گفت: خیران استان در سال 96 هفت میلیارد و 318 میلیون تومان برای تأمین مسکن نیازمندان کمک کردند.

وی افزود: 653 واحد مسکونی در سال گذشته برای خانوارهای شهری و روستایی تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان‌شرقی خرید و یا ساخته‌ شده است.

به گزارش ایسنا، وی خاطرنشان کرد: مراسم افتتاح این تعداد واحد مسکونی با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و «مجید خدابخش» استاندار آذربایجان‌شرقی در چهار شهریور برگزار می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید