با عاملین اصلی هتک حرمت‌ها در فیضیه برخورد قانونی می‌شود

    کد خبر :354406

‌فرماندار قم با بیان اینکه تجمع در محیط بسته مانند حوزه علمیه در صورتی که دعوت عمومی نداشته باشد، نیازی به مجوز ندارد، عنوان کرد: با عاملین اصلی برگزاری تجمع فیضیه و هتک حرمت‌ها برخورد قانونی می‌شود.

‌رضا سیار در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در خصوص تجمع مدرسه فیضیه قم عنوان کرد: تجمعاتی که در محیط بسته مانند دانشگاه‌ها و حوزه علمیه و بدون حضور عموم مردم برگزار می‌شود، طبق قانون نیازی به مجوز ندارد و مسئولیت آن نیز برعهده برگزار کنندگان مراسم است.

وی افزود: برگزار کنندگان تجمع فیضیه برای درخواست مجوز تبلیغ به اداره فرهنگ و ارشاد مراجعه کردند که با درخواست موافقت نشد و اعلام شد که امکان دعوت عمومی برای این برنامه وجود ندارد.

فرماندار قم تصریح کرد: در هر صورت این مراسم برگزار شد و افرادی با در دست گرفتن تراکت‌ها، دست‌نوشته‌ها و شعارهایی موجب ناراحتی مراجع عظام تقلید شدند، همان روز گزارش واقعه و عمل خلاف قانون به استانداری و شورای تامین استان ارائه شد.

وی ادامه داد: در شورای تامین استان نیز مصوب شد تا با عاملین اصلی برگزاری مراسم و هتک حرمت‌ها برخورد قانونی شود و مسیر قانونی خود را طی کند، باید منتظر تصمیم مراجع قضایی و امنیتی ذیربط در خصوص این اتفاق باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید