اروپا روزهای سختی در پیش دارد

    کد خبر :354076

صدراعظم آلمان در جریان سفر به گرجستان با حضور در جمع دانشجویان در خصوص انتخابات آتی اروپا اظهار داشت که اروپا روزهای دشواری را در پیش دارد.

به گزارش بازتاب به نقل از روزنامه دی ولت، «آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان در جمع شماری از دانشجویان در شهر تفلیس حضور یافت و به سوالات آنها پاسخ گفت.

مرکل در خصوص انتخابات آتی اروپا گفت: اروپا در حالی در ماه می 2019 انتخاباتی را در پیش رو دارد که انتظار می رود شاهد جبهه بندی پیچیده ای میان موافقان و مخالفان برنامه های اروپا باشیم.

وی در ادامه افزود: جهانی سازی و دیجیتالی شدن دو خواسته مطرح در میان جوامع اروپایی است، کشورهایی که موافق با سیستم های در جریان اروپا هستند می دانند که تک تک کشورها قادر به اجرای این دو خواسته نبوده و تحقق آنها مستلزم مشارکت جمعی در اروپا است.

صدراعظم آلمان همچنین خاطر نشان کرد: انتخابات ماه می اروپا نخستین انتخابات پس از خروج انگلیس از اتحادیه اروپا است که 27 کشور برای انتخاب 751 نماینده پارلمانی به پای صندوق های رای می روند. اروپا روزهای دشواری را تا رسیدن به زمان انتخابات در پیش دارد. امیدواریم که اروپا این آزمون دشوار را به خوبی پشت سر بگذراند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید