دولت باور کند که اقتصاد مقاومتی، نسخه شفابخش مشکلات است

  • سیاسی
  • شنبه ۳ شهریور ۱۳۹۷ ۱۱:۳۷
    کد خبر :354037

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین گفت: دولت ما باید باور کند که اقتصاد مقاومتی، نسخه شفابخش مشکلات اقتصادی موجود است؛ برای حل ریشه‌ای معضلات باید به انجام آن التزام داشته باشیم.

قاسم حبیب‌زاده معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با مهر، با اشاره به نابسامانی‌های اقتصادی اخیر در کشور اظهار داشت: من فکر می‌کنم دولتمردان ما راه‌حل مقابله با نابسامانی‌های اخیر را می‌دانند؛ بسیاری از دولتمردان، بیش از ۳۰ سال است که در کشور مسئولیت دارند و می‌دانند چه مؤلفه‌هایی برای حل مشکلات باید در نظر گرفته شود.

وی در همین باره افزود: اولین این مؤلفه‌ها آن است که در کنار مردم باشند و از سوی دیگر به مطالبات آن ها پاسخ بدهند. همه مسئولان از یک مدیرکل و مدیر در شهرستان‌ها تا عالی‌ترین فرد که وزرا و هیأت دولت هستند، باید به روحیه انقلابی که در دهه ۶۰ وجود داشت، برگردند.

حبیب زاده ادامه داد: در آن زمان، مسئولان در همه بحران‌ها کنار مردم بودند و برای حل مشکلات خود را به آب و آتش می‌زدند. امروز نیز مسئولان باید این‌گونه عمل کنند و از ظرفیت‌های درون نظام بهره ببرند.

وی تصریح کرد: برای حل بحران‌های اقتصادی موجود در کشور نباید چشم امیدی به خارج داشت. از سوی دیگر باید نسخه اقتصادی که سال‌هاست از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی ارائه شده و همان اقتصاد مقاومتی است را در دستور کار قرار داد. دولت ما باید باور کند که اقتصاد مقاومتی، نسخه شفابخش مشکلات اقتصادی موجود است و برای حل ریشه‌ای معضلات باید به انجام آن التزام داشته باشیم.

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین گفت: همه اذعان دارند که آمریکایی‌ها تمام عزم خود را جزم کرده و یک جنگ تمام‌عیار اقتصادی علیه ملت ایران راه انداختند و از هر فرصتی برای ضربه زدن به اقتصاد کشور ما استفاده می‌کنند؛ پس طبیعی است که مردم از دولتمردان توقع داشته باشند با همان روحیه‌ای که در دهه ۶۰ در میان مسئولین وجود داشت، در صحنه حاضر شوند و به حل مشکلات بپردازند.

حبیب‌زاده افزود: البته این روحیه صرفاً شامل دولت نمی‌شود. مسئولان قوه‌قضائیه، نمایندگان مجلس و سایر دستگاه‌ها و نهادهای حکومتی و دولتی باید عزم‌شان را جزم کنند و در شرایط جنگ اقتصادی که کشور قرار دارد، از مردم دفاع کنند.

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد: اگر مسئولان، کار جهادی را در دستور کار خود قرار دهند و با استفاده از ظرفیت‌های عظیمی که در کشور وجود دارد، مانند نیروی کار جوان، متخصص و انقلابی و همچنین موهبت‌های الهی، به راحتی می‌توان از مشکلات اقتصادی عبور کرد؛ باید اعتماد به نفس داشته باشیم و به وعده‌های الهی که ظفر و پیروزی است، ایمان بیاوریم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید