کارمندان آمازون برای دفاع از این شرکت در توئیتر پول می گیرند

    کد خبر :353900

یک خرده فروشی بزرگ در آمریکا به کارمندان خود دستمزد می دهد تا در توئیتر از عملکرد و شرایط کار در انبارهای آن دفاع کنند.

به گزارش بازتاب به نقل از دیجیتال ترندز، طی هفته گذشته انبوهی از حساب های کاربری در توئیتر از شرایط فعالیت و کار کارگران در انبار های آمازون دفاع کرده اند.

این حساب های کاربری در ابتدا تصور می شد رباتیک باشند، اما در حقیقت از آمازون دستمزد می گیرند تا چهره دوستانه این شرکت خرده فروشی را نشان دهند. این درحالی است که در گذشته گزارش های منفی از شرایط نامساعد کار و فعالیت در انبارهای آمازون منتشر شده بود.

به هرحال پس از انتشار برخی گزارش ها از شرایط نامساعد کار در این انبارها، این حساب های کاربری فعال شده اند.

البته آمازون اعلام کرده این حساب های کاربری اتوماتیک نیستند. اما همه آنها از یک ساختار انتشار پیام استفاده می کنند. در همه این پیام ها از لوگوی آمازون استفاده می شود. همچنین در نام پروفایل حساب های کاربری عبارت FC Ambassador دیده می شود. این درحالی است که تاکنون ۱۶حساب کاربری Ambassador آمازون دردوهفته گذشته ظهور کرده است.

این حساب های کاربری با کامنت های منفی درباره آمازون مقابله می کنند.

حساب های کاربری مذکور بیشتر به کارگران بخش بسته بندی و ماموران انبار در انبارهای آمازون در فلوریدا و واشنگتن مربوط است.

به هرحال به گفته آمازون حساب های کاربری به افراد واقعی تعلق دارد. سخنگوی آمازون در این باره می گوید:FC Ambassador کارمندانی هستند که تجربه کار در انبارهای ما را دارند.

این افراد خود نقششان را انتخاب کرده اند و فعالیت های تمام وقت انجام می دهند که شامل راهنمای تور در انباره های شرکت است. نکته مهم اینجاست که این افراد به اندازه کافی سابقه کار در شرکت را دارند تا بتوانند تجربه شخصی خود را از وقایع این شرکت به اشتراک بگذارند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید