شرکت لیف حامی انتخابات میان دوره ای ایالات متحده می شود

    کد خبر :353887

شرکت لیفت قصد دارد در دوره برگزاری انتخابات میان دوره ای 50 درصد تخفیف به مشتریان خود ارائه کند تا به مراکز اخذ رای مراجعه کنند.

به گزارش بازتاب به نقل از سی نت، نظرسنجی ها نشان می دهد؛ عدم دسترسی رای دهندگان آمریکایی به مراکز اخذ رای موجب می شود افراد انگیزه کمتری برای شرکت در انتخابات داشته باشند. به گفته مرکز اطلاعات و تحقیق در زمینه یادگیری و مشارکت های مدنی ایالات متحده، سی و پنج درصد از جوانانی که در سن رای دهی هستند، در انتخابات 2016 رای ندادند، چرا که به وسایل حمل و نقل مناسب دسترسی نداشتند.

اکنون سرویس خدمات اتوموبیل لیفت،روز پنج شنبه اعلام کرد قصد دارد در طول انتخابات میان دوره ای این کشور، با ارائه تخفیف 50 درصدی به حل این مشکل کمک کند، تنها کافیست خدمات گیرندگان کدهای مبتنی بر جا به جایی با تخفیف را وارد گوشی های خود کنند.

مایک ماسمرن، رئیس روابط اجتماعی لیف در این خصوص گفت: “این موضوع برای ما بسیار مهم است و قصد داریم پلتفرمی را طراحی کنیم که مطمئن شویم همه افراد امکان لازم برای شرکت در رای گیری را دارند.”

انتخابات میان دوره ای ایالات متحده روز سه شنبه، 6 نوامبر برگزار خواهد شد.افزون بر این ها، لیفت قصد دارد سیستم سواری های رایگان را برای افرادی که در بخش های ناامن و خطرناک شهرها نیاز به سیستم فوری خدمات حمل و نقل دارند، ارائه کند.

لیفت از امروز افرادی را که قصد دارند از خدمات ویژه رای گیری استفاده کنند، ثبت نام می کند. سپس، بین 25 سپتامبر و روز انتخابات، لیفت با سازمان هایی مانند TurboVote، When We All Vote و Vote.org همکاری خواهد کرد تا اطلاعات را در مورد نحوه رای دادن در قالب پست الکترونیکی به مردم ارائه دهد. این شرکت همچنین اطلاعاتی در مورد چگونگی برنامه ریزی برای سواری گرفتن از طریق خدمات روز انتخابات را به اشتراک می گذارد.

میشل اوباما، همسر رئیس جمهور اسبق ایالات متحده نیز در این خصوص گفت:”ما می توانیم هرکدام از بخش های رای گیری را تحت حمایت بگیریم.. من هیجان زده ام که شرکت هایی مانند لیفت در حال کار روی جریان WhenWeAllVote برای گرفتن کمک به رای گیری هستند. ”

طی چند سال گذشته، لیفت سیستم های کاربردی متعددی را برای مشارکت در طرح های مثبت اجتماعی انجام داده است. برای مثال این شرکت در سال 2016، سرویس Concierge را راه اندازی کرد، که بیماران را به طور رایگان برای خدمات پزشکی به کلینیک های درمانی می رساند. این سیستم برای بیماران مبتلا به سرطان از شهرهای بزرگ ایالات متحده شروع شد.

در ماه مه،نیز لیفت برنامه امدادرسانی را برای افرادی که قربانی بلایای طبیعی شده بودند ارائه کرد. باید دید سیستم جدید لیفت چه تاثیری در انتخابات ایالات متحده خواهد داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید