آمازون فروش کتاب های مرتبط با اسلحه های سه بعدی را ممنوع کرد

    کد خبر :353584

آمازون قصد دارد همه کتاب هایی را که طرح های اسلحه سه بعدی را چاپ کرده اند ،از مجموعه فروش خود حذف کند. درواقع آمازون با این روش قصد پایان دادن به جنجال های اخیر پیرامون اسلحه های سه بعدی را دارد.

به گزارش بازتاب به نقل از سی نت، آمازون کتاب هایی را که محتوایی مغایر با دستورالعمل های امنیتی را به چاپ رسانده اند از کتابخانه خود حذف می کند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی واشنگتن پست، آمازون تا کنون یک کتاب 584 صفحه ای را در خصوص اسلحه های پلاستیکی از سایت خود حذف کرده است.

جالب است بدانید نویسنده این کتاب نیز در یک یادداشت اعتراضی نوشت: “انتظار ندارید یک روایت بدون اشاره به مواردی مثل اسلحه جذب شود؛ این موضوعی عادی است که در اخبار و دادگاه ها نیز به راحتی پخش می شود.

آمازون نیز در قالب یک ایمیل پاسخ فرد مذکور را داد و تایید کرد که این کتاب “ناقض دستورالعملهای محتوای آمازون” بوده و در نتیجه حذف شده است.

از اوایل تایستان ماجرای کتاب هایی که به شکل سه بعدی چاپ می شوند داغ شده و اغلب سایت ها به برداشتن این نوع محتواها مکلف شده اند

این قانون پس از آن تشدید شد که 19 وکیل دولتی، پرونده ای در این زمینه باز کردند و یک قاضی سیاتلی نیز حکمی در این زمینه صادر کرد.

نویسنده کتاب چاپ اسلحه سه بعدی می گوید: درآمدهای حاصل از این کتاب برای حمایت از آزادی بیان و حقوق حمل مجاز اسلحه استفاده می شود.

این کتاب از زمان انتشار فروشی خیره کننده در بخش آموزش های کامپیوتری و فناوری محور آمازون داشته.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید