کاراته کاهای ایران رقبای خود را شناختند

  • ورزشی
  • جمعه ۲ شهریور ۱۳۹۷ ۱۳:۵۲
    کد خبر :353563

مراسم قرعه کشی رقابتهای کاراته برگزار شد ‌ و نمایندگان ایران رقبای خود را شناختند.

به گزارش مهر از اندونزی، مسابقات کاراته در این دوره از بازی‌ها فردا شنبه سوم شهریور ماه با برگزاری مبارزات اوزان سنگین آغاز می شود که حمیده عباسعلی و سجاد گنج زاده به روی تاتامی می روند.

حمیده عباسعلی در وزن ‌۶۸+ کیلوگرم در نخستین پیکار به مصاف حریفی از ازبکستان می رود. در این وزن ۷ کاراته کا حاضر هستند که نماینده کشورمان بعد از کسب نخستین پیروزی، در نیمه نهایی به مصاف برنده ژاپن و ویتنام می رود. حریف ژاپنی، «آیومی» رقیب سنتی عباسعلی در آسیا و جهان است.

سجاد گنج زاده در وزن ۸۴+ کیلوگرم در گام اول با حریفی از فلسطین روبرو جی شود.در این وزن ۱۰ کاراته کا حضور دارند که نماینده کشورمان دور بعد در یک فینال زودرس به مصاف «طارق حمدی» از عربستان می رود.

در روز دوم یعنی یکشنبه طراوت خاکسار، رزیتا علیپور و امیر مهدی زاده به روی تاتامی می روند. در وزن ۵۵- کیلوگرم ۱۴ کاراته ما حضور دارند که خاکسار در مبارزه نخست با «فرسده حیدری» از افغانستان دیدار می کند و سپس به دیدار برنده اندونزی و ویتنام می. دو.

علیپور در وزن ۶۱- کیلوگرم جایی که ۱۵ کاراته ما برای کسب مدال طلا مبارزه خواهند کرد، ابتدا با «سوجونگ» از کره جنوبی پیکار می کند و سپس به مصاف برنده پاکستان و چین تایپه می رود. آغاز می کند. امیر مهدی زاده در وزن ۶۰- کیلوگرم‌ پس از یک دور استراحت به مصاف برنده فیلی پین و ماکایو می رود. در این وزن ۲۲ کاراته کا حضور دارند.

در سومین و آخرین روز مسابقات، پگاه زنگنه در وزن ۶۸- کیلوگرم که ۱۱ نفر حضور دارند،دور اول استراحت می کند و در مرحله بعدی با برنده دیدار قزاقستان و ازبکستان پیکار می کند.

بهمن عسگری در وزن ۷۵- کیلوگرم دور اول با کاراته کایی از افغانستان مبارزه می کند و سپس با مغولستان پیکار می کند. در این وزن ۲۳ کاراته ما رقابت خواهند کرد.. در وزن ۸۴- کیلوگرم ۱۳ کاراته کا حضور دارند که ذبیح اله پورشیب در اولین‌گام به دیدار «حیدراف»از تاجکستان می رود و سپس با نپال دیدار می کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید