گنج زاده: برای کسب مدال طلا و جبران نتایج چهار سال قبل آمده‌ایم

  • ورزشی
  • جمعه ۲ شهریور ۱۳۹۷ ۱۱:۰۶
    کد خبر :353222

ملی پوش سنگین وزن تیم ملی کاراته گفت: با آمادگی بالایی به جاکارتا آمده ایم و هدفم رسیدن به عنوان قهرمانی و جبران نتیجه چهار سال قبل است.

سجاد گنج زاده در گفتگو با مهر در اندونزی ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و در این چند جلسه ای هم که در محل برگزاری مسابقات تمرین کردیم به شرایط مطلوب دست پیدا کرده و همه اعضای تیم مترصد آغاز مسابقات هستند.

وی ادامه داد: از بهمن ماه گذشته در اردو هستیم و بدون شک شرایطی کنونی من اکنون بعداز طی کردن مراحل مختلف اردوها و تورنمنت هایی که اعزام شدیم قابل مقایسه با روزهای آغاز اردوها نیست. البته یکسری آسیب های جزئی هست ولی این باعث نمی شود که از هدف دور شویم. امیدوارم فردا بتوانم بهترین عملکرد را از خودن به نمایش بگذارم.

این عضو تیم ملی کاراته در خصوص نتایج دوره قبل هم گفت: آن بازیها گذشت و من تلاش دارم از تجربه همه رقابتهایی که در آن حاضر هستم بخصوص بازیهای 2014 اینچئون به خوبی استفاده کرده و ان شالله به مدال خوشرنگ طلا دست پیدا کنم.

گنج زاده در مورد روند خوب تیم ملی در سالهای قبل گفت: نه تنها من، که کل تیم ایران در هر میدانی نتایج خوبی کسب کرده است. اعضای تیم ما جزو ستاره ها دنیا هستند. تیم ما نشان داده هیچ چیزی دور از دسترس نیست و به هر مدالی که ممکن بوده دست پیدا کردند. خدا را شکر می کنم عضو این تیم هستم.

وی ادامه داد: مطمئن باشید که اعضای تیم ملی کاراته برای کسب هر مقامی در هر میدانی نهایت تلاش خود را کرده و هیچگاه از مدالهای کسب شده راضی نمی شوند و تا سرحد توان برای موفقیت تیم ملی و سربلندی ایران اسلامی مبارزه می کنند.

این کاراته کای سنگین وزن تیم ملی در مورد رقبای خود در این بازیها گفت: من تمرین کرده ام برای طلای این مسابقات و این یعنی باید هر حریفی را شکست داده و به این هدف برسم. هیچ رقیبی را نباید دست کم بگیریم. مهمترین رقیب من کاراته کای عربستان است که یک پیروزی و یک شکست برابر او دارم. کاراته کای میزبان خوب است.چند کاراته کای دیگر هم از کویت، ویتنام و تایلند هم هستند و اگر سوم شهریور روز من باشد همه را شکست داده و قهرمان می شوم.

گنج زاده در پایان گفت: اعضای تیم ما همه عنوان دارند، قهرمانی آسیا، جهان و … را در کارنامه دارند. چیزی که روی کاغذ مشخص است اینکه ما توانایی و قابلیت کسب چهار مدال طلا را داریم. ولی هر مسابقه ای شرایط خاص خود را دارد و باید ببنیم روند مسابقه چگونه پیش می رود، ولی ما امیدواریم بتوانیم این مهم را رقم بزنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید