ذوق‌زدگی نتانیاهو از تصمیم خطوط هوایی اروپا برای توقف پرواز به ایران

    کد خبر :353129

نخست وزیر رژیم صهیونیستی از تصمیم سه شرکت هواپیمایی اتحادیه اروپا برای توقف پرواز‌های خود به ایران استقبال کرد.
به گزارش بازتاب به نقل از اسپوتنیک، همزمان با اجرای مجدد تحریم‌های آمریکا علیه ایران، «بنیامین نتانیاهو» روز پنج شنبه از تصمیم شرکت هواپیمایی «بریتیش ایرویز»، شرکت‌های هواپیمایی فرانسه و هلند (KLM) برای توقف پرواز‌های خود به ایران استقبال کرد.

گفتنی است که اوایل روز پنج شنبه این سه شرکت هواپیمایی با توسل به «دلایل اقتصادی» اعلام کردند که پرواز‌های خود به ایران را از نیمه دوم سپتامبر (۲۴ اُم شهریورماه) متوقف خواهند کرد.

در همین حال، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با نخست وزیر لیتوانی مدعی شد: «[توافق هسته‌ای ایران]یک توافق وحشتناک بود و امروز ما خبردار شدیم که سه شرکت هواپیمایی مهم بریتیش ایرویز، کِی ال ام و خط هوایی فرانسه فعالیت خود در ایران را متوقف می‌کنند. این خوب است. شرکت‌های هواپیمایی بیشتری باید از این رویه پیروی کنند، تعداد بیشتری پیروی خواهند کرد، چون به ایران بابت رفتار تجاوزکارانه اش (!) در منطقه، تلاشهایش برای گسترش تروریسم در سرتاسر خاورمیانه، اروپا و بسیاری نقاط دیگر در جهان نباید پاداش داد».

لازم به ذکر است که پس از خروج آمریکا از توافق هسته‌ای ایران در ماه مه، دور اول تحریم‌های ظالمانه واشنگتن علیه تهران از اوایل ماه میلادی جاری (آگوست) به مرحله اجرا در آمده و دور دوم تحریم‌ها نیز از پاییز سال جاری اجرایی خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید