وقتی مهران مدیری اجازه می‌گیرد

    کد خبر :352851

چندی پیش بود که اردلان سرفراز از سه خواننده ایرانی شکایت کرد و گفت ترانه «سوغاتی» سروده اوست که این خواننده‌ها بدون اجازه این اثر را خوانده‌اند. اما مهران مدیری در کنسرتی که شامگاه گذشته برگزار کرد این ترانه را برای مخاطبانش اجرا کرد و گفت برای اینکار از صاحب اثر اجازه گرفته است.

مهران مدیری که به تازگی پخش مجموعه تلویزیونی «دورهمی» با اجرای او به پایان رسیده است، در برج میلاد تهران کنسرت داد و قطعاتی را مانند «یار تویی»، «بارون»، «تیر مژگان»، «بریم کوه» و… برای مخاطبانش خواند.

او در ابتدای کنسرتش اظهار کرد: یک ماه پیش چند نفر از دوستان ما از خیریه به دفتر من آمدند و گفتند یک ماه است پول نداریم برای بچه‌های نیازمند شیر خشک بخریم و به آن‌ها آب قند می‌دهیم. همانجا بود که تصمیم گرفتیم کل درآمد هر دو شب کنسرت را شیر خشک بخریم و به نیازمندان بدهیم.

عزت‌الله انتظامی نابغه سینمای ایران بود

مدیری در بخشی از این کنسرت قطعه «لالایی» محمد نوری را خواند که پیش از اجرای آن از عزت‌الله انتظامی که چند روز پیش درگذشت یاد کرد و گفت: روحش شاد. یک بار خدمت آقای انتظامی بودم حرف از موسیقی شد و او گفت یکی از کارهایی که خیلی دوست دارد همین لالایی مرحوم نوری است. من این ترانه را به یاد محمد نوری و عزت‌الله انتظامی می‌خوانم.

او ادامه داد: خدا آن نسل را برای ما حفظ کند؛ محمدعلی کشاورز و علی نصیریان را. روح ملک‌مطیعی هم شاد.

مدیری همچنین از حاضران خواست به احترام انتظامی ۳۰ ثانیه سکوت کنند.

سامان مقدم، سروش جمشیدی، الهام پاوه‌نژاد، نسیم ادبی، کیومرث مرادی و… از جمله حاضران در کنسرت شامگاه ۳۱ مرداد مدیری بودند.

کنسرت مهران مدیری، ۳۱ مرداد و اول شهریور هر شب در دو سانس در برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید