ال جی روبات پوشیدنی طراحی کرد

    کد خبر :352787

روبات پوشیدنی ال جی محصولی بی نظیر است که می تواند به عنوان جدیدترین پدیده در دنیای روبات های محیط کار در نظر گرفته شود.

به گزارش بازتاب به نقل از سی نت، اگر به برند ال جی علاقه مند باشید و یا تغییرات این برند را از نزدیک رصد کرده باشید، می دانید که روبات های ال جی از مدت ها پیش جزو محبوب ترین محصولات بازار تکنولوژی بودند.

اکنون نسخه روبات LG CLOi SuitBot برای کارگرانی طراحی شده که ساعت ها به بارگیری های سنگین می پردازند. ال جی چشم انداز جدیدی را برای محیط کارهای آینده طراحی کرده که شامل یک گروه از کارگران است که لباس روباتیک پوشیده اند.

این غول فناوری کره ای نخستین “روبات پوشیدنی انسان محور ” خود را برای بالا بردن و پایین آوردن کالاها طراحی کرده است.این روبات ها به کاربران کمک می کند اجسام سنگین را به راحتی حمل کنند.

پیش از این نیز؛ دو شرکت هیوندای و شرکت ژاپنی« Cyberdyne» اسکلت هوشمند پزشکی طراحی کرده اند تا به افراد معلول کمک کنند.

این طرح هوشمند به شیوه ای طراحی شده که “به چرخش طبیعی مفاصل” کمک کند. این ابزار برای راه رفتن، ایستادن و یا کار کردن در مسیرهای طولانی کاربردی است.

شرکت ال جی اعلام کرده که این ابزار بر اساس فیزیک بدنی افراد تنظیم می شود. روبات پوشیدنی بخشی از روباتهای سرویس CLOi الجی است که برای نخستین بار در جریان نمایشگاه CES سال جاری رونمایی شد.

هنوز مشخص نیست این محصول چه زمانی رونمایی خواهد شد. اما پیش بنی می شود با ورود به بازار با استقبال کارخانه ها مواجه شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید