آشنایی با GTV محصول آینده آلفارومئو

  • خودرو
  • پنجشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۷ ۱۱:۰۱
    کد خبر :352619

روبرتو زاربی مدیر اروپایی آلفارومئو چند هفته پیش اعلام کرد هاچ بک میتو از محصولات این برند ایتالیایی برای همیشه خداحافظی خواهد کرد و خودروی های اسپرت جدیدی نظیر GTV و 8C جایگزین آن خواهد شد ،حالا اطلاعات بیشتری در خصوص کوپه GTV منتشر شده که نشان می دهد این خودروی اسپرت به چه میزان می تواند جذاب و دوست داشتنی باشد.

آلفارومئو GTV بعد از حضور در بازار باید با خودروهایی نظیر مرسدس-ای ام جی C63 S کوپه، آئودی RS5 و ب‌ام‌و M4 به رقابت بپردازد.GTV فقط در ظاهر خودرویی جدید محسوب می گردد چرا که پلت فرم این اسپرت جذاب همان پلت فرم جیولیا است و از پیشرانه 6 سیلندر 2.9 لیتری معروف کوادروفولیو بهره خواهد کرد.

به گزارش پردیس خودرو، این پیشرانه پیش از این در جیولیا و کراس اور استلویو مورد استفاده قرار گرفته بود قدرتی برابر با 510 اسب بخار و گشتاوری برابر با 600 نیوتن متر را تولید می کند. طبق اطلاعات موجود آلفارومئو GTV به کمک این موتور می تواند صفر تا 100 کیلومتر در ساعت را در مدت زمان 3.9 ثانیه طی نماید و نهایتا به حداکثر سرعت 307 کیلومتر در ساعت برسد.

آلفارومئو به منظور جذابیت بیشتر قرار است یک موتور الکتریکی را به این پیشرانه اضافه نماید تا قدرت تولیدی این موتور به 600 اسب بخار افزایش یابد.در این صورت GTV می توان در حالت الکتریکی 50 کیلومتر را بپیماید.

این محصول جدید آلفارومئو در سال 2021 معرفی خواهد شد و نسخه اسپایدر آن 18 ماه بعد ظهور خواهد کرد.این دو مدل پایین تر از 8C قرار خواهند گرفتو در تریم فول آپشن به سیستم چهار چرخ متحرک مجهز خواهند شد. البته بد نیست بدانید نسخه استاندارد را در چرخ های عقب دریافت خواهد کرد.پس GTV خودروی دیفرانسیل عقب با قدرت 600 اسب بخار خواهد بود که آروزی هر جوان جویایی هیجان خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید