کلافگی سخنگوی کاخ سفید از سوالات مکرر خبرنگاران: ترامپ اشتباهی مرتکب نشده

    کد خبر :352478

سخنگوی کاخ سفید در پاسخ به سوال های مکرر خبرنگاران در ارتباط با پرونده تخلفاتی وکیل و رئیس ستاد انتخاباتی ترامپ تنها به این جمله اکتفا می کرد که رئیس جمهوری اشتباهی مرتکب نشده است و این اتهامات به مبارزات انتخاباتی وی ارتباطی ندارد.

به گزارش ایرنا، سارا هاکابی سندرز روز چهارشنبه در نشست خبری خود افزود: همانطور که رئیس جمهوری گفت هیچ اتهامی علیه او نیست و من در این مورد به طور گسترده توضیح داده ام.
با توجه به دادگاه روز گذشته پل منافورت و همچنین اعتراف مایکل کوهن مبنی بر پرداخت حق السکوت به زنی که با ترامپ ارتباط غیراخلاقی داشته اند، پیش بینی می شد محور اصلی سوالات خبرنگاران کاخ سفید ارتباط این موضوعات با دونالد ترامپ رئیس جمهوری پرحاشیه آمریکا باشد.
هیات منصفه دادگاهی در آمریکا روز سه شنبه پُل منافورت رئیس پیشین ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ را در هشت اتهام مجرم شناخت.
پای منافورت زمانی به دادگاه باز شد که رابرت مالر بازرس ویژه پرونده دخالت روسیه در انتخابات سال 2016 آمریکا او را برای انجام تحقیقات فراخواند.
اتهام اصلی منافورت مخفی کردن 60 میلیون دلاری است که از طریق یک حزب سیاسی طرفدار روسیه در اوکراین دریافت کرده بود.
ترامپ هم روز گذشته در واکنش به رای هیات منصفه علیه منافورت گفت: این مساله ربطی به من ندارد و ربطی به تبانی با روسیه هم ندارد.
سخنگوی کاخ سفید در کلافگی سوالات خبرنگاران اظهار کرد: من چند بار به این مساله پرداخته ام فقط به این دلیل که شما همچنان همان سئوالات را مطرح می کنید، من نمی خواهم به شما پاسخ متفاوتی بدهم.
سندرز بار دیگر گفت: رئیس جمهوری هیچ کاری نکرده است و اتهامی علیه او وجود ندارد، اگر بیش از این می خواهید شما را به مشاور حقوقی رئیس جمهوری ارجاع می دهم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید