نوری و گرایی فینالیست شدند

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ ۱۳:۱۷
    کد خبر :352159

نمایندگان چهار وزن دوم کشتی فرنگی ایران از صبح امروز چهارشنبه در بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی به میدان رفتند که گرایی و نوری به دیدار فینال راه یافتند.

به گزارش مهر از اندونزی، مسابقات مدعیان اوزان ۷۷، ۸۷، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی از صبح امروز چهارشنبه در جاکارتا آغاز شد که طی آن نمایندگان کشورمان به میدان رفتند.

در وزن ۷۷ کیلوگرم محمدعلی گرایی در دور اول یانگ بین از چین را در کمتر از دو دقیقه با نتیجه ۸ بر صفر ضربه فنی کرد. گرایی در دور دوم با نتیجه ۸ بر ۶ حریف هندی را هم از پیش رو برداشت. وی در نیمه نهایی به مصاف حریفی از ژاپن رفت و با پیروزی ۸ بر یک راهی فینال شد.

در وزن ۸۷ کیلوگرم حسین نوری در دور نخست با نتیجه ۱۳ بر ۴ حریفی از ترکمنستان رو مغلوب کرد و در دور دوم حریفی از یمن را ۸ بر صفر شکست داد و فینالیست شد. نوری در دیدار فینال به مصاف برنده دیدار هند و ازبکستان خواهد رفت.

در وزن ۹۷ کیلوگرم علی اکبر حیدری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف حریفی از هندوستان رفت و با نتیجه ۸ بر صفر پیروز شد. حیدری در دیدار با حریف کره جنوبی ۴ بر ۳ مغلوب شد و از رسیدن به فینال بازماند.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم بهنام مهدیزاده موفق شد در دور نخست رامونوف از قرقیزستان را با نتیجه ۱۰ بر ۳ شکست دهد. وی در دور دوم موفق شد حریفی از چین را با ضربه فنی از پیش رو بردارد و راهی نیمه نهایی شود. مهدیزاده در این مرحله از حریف ازبک شکست خورد و به دیدار رده بندی راه یافت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید