آینده «لواندوفسکی» کماکان در هاله‎ای از ابهام

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۱۹
    کد خبر :351949

روبرت لواندوفسکی کماکان وضعیتی نامشخص دارد و مشخص نیست در تیم فوتبال بایرن مونیخ خواهد ماند یا طبق ادعای مطبوعات از این تیم جدا خواهد شد.

به گزارش مهر، در حالی که بازار نقل و انتقالات تابستانی هنوز به پایان نرسیده، شایعات درباره روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی تیم فوتبال بایرن مونیخ کماکان ادامه دارد و مطبوعات و روزنامه‎ها هر روز این بازیکن را به جدایی از بایرن و پیوستن به تیم‌‎های دیگر که مطرح‌‏ترینشان هم رئال مادرید است نسبت می‎دهند.

موضوعی که به این شایعات دامن زده اظهارات مدیر برنامه‌‏های این بازیکن است که البته اولی هوینس، رئیس باشگاه آلمانی آن‌ها را بدون اهمیت و پایه و اساس دانسته است. رابطه هوینس از پیش از این هم با پینی زهاوی، ایجنت فوتبال و مدیر برنامه‎های لواندوفسکی خوب نبوده و او معتقد است به خاطر اشتباهات اوست که این حجم از شایعات درباره بازیکن تیمشان وجود دارد.

هوینس در این باره در گفتگو با مطبوعات آلمانی گفت: تنها چیزی که تحت کنترل ما نیست مدیر برنامه‎های روبرت است، تنها توانستیم به او فرصت صحبت کردن ندهیم. او ۴ یا ۵ بار سعی کرد جلسه ملاقاتی ترتیب دهد و من هم اعلام کردم تنها روز دوم سپتامبر ساعت ۲:۳۰ دقیقه وقت آزاد دارم.

شایعات درباره مهاجم لهستانی هنوز هم ادامه دارد و با صحبت‎های مدیر برنامه‎های او و سران باشگاه به نظر آینده این بازیکن در هاله‎ای از ابهام است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید