انتقاد عضو شورا از انتشار اخباری غیرواقع در مورد رفتن افشانی

    کد خبر :351871

رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر از انتشار اخباری بی اساس در مورد رفتن افشانی از شهرداری تهران گلایه کرد.

زهرا صدراعظم نوری در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد انتشار اخباری درباره رفتن افشانی از شهرداری تهران گفت: انتشار این چنین اخبار که بر پایه واقعیت بنا نشده موجب بی ثباتی مجموعه شهرداری تهران می‌شود.

وی گفت: طبیعی است که اخبار و اطلاعات می‌تواند بر افکار عمومی و حوزه مدیریت شهری تاثیر گذار باشد و مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی بر عدم بکارگیری بازنشستگان هرچند با نیت خیر و در راستای استفاده از پتانسیل جوانان بوده؛ اما مقداری کشور را دچار التهاب کرده است و حاشیه هایی که وجود دارد می‌تواند به مدیریت کشور آسیب بزند و تردیدهایی ایجاد می‌کند، این در حالی است که اساسا اگر پرسنل احساس کنند که ممکن است مدیرشان برود، نوع کارکردها متفاوت خواهد و باید هرچه سریعتر تعیین تکلیف شود تا آسیب‌های بیشتری را در سطح کشور شاهد نباشیم.

وی با بیان اینکه در شورای شهر تهران نیز ابعاد این مصوبه بررسی شده و طی صبحت‌هایی که کردیم آقای افشانی شامل این قانون نمی‌شود، گفت: البته منتظر هستیم که شورای نگهیان تصمیم نهایی خود را اتخاذ کند؛ اما با توجه به سنوات افشانی باید بگویم که وی مشمول این قانون نمی‌شود.

نوری با انتقاد از خبرسازی‌ها در این باره، آن را جوسازی دانست و افزود: موضوع افشانی روشن شد و همه می‌بینند که در حال انجام کارهایش است و فعالانه کارهایش را انجام می‌دهد و شورا نیز از وی حمایت می‌کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید