اعلام جایگاه کماندارن ایران در مرحله مقدماتی انفرادی، میکس و تیمی

  • ورزشی
  • سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ۱۶:۲۸
    کد خبر :351627

مرحله مقدماتی مسابقات تیروکمان بازی‌های آسیایی در بخش ریکرو انفرادی و تیمی مردان و همچنین میکس با نهایی شدن جایگاه نمایندگان کشورمان و صعود به مرحله حذفی به پایان رسید.

به گزارش مهر از اندونزی، در ادامه رقابت‌های ریکرو بازی‌های آسیایی، در مرحله مقدماتی ملی‌پوشان کشورمان در بخش انفرادی، تیمی و میکس مردان به رقابت پرداختند.

در ریکرو انفرادی، صادق اشرفی، میلاد وزیری، امین پیرعلی و عرفان ارژنگی‌پور به رقابت پرداختند.

در ریکرو انفرادی صادق اشرفی با ۶۴۴ امتیاز در رده سی و چهارم ایستاد. امین پیرعلی با ۶۳۴ امتیاز چهل و پنجم شد. میلاد وزیری هم با ۶۱۶ امتیاز جایگاه پنجاه و هشتم را در اختیار گرفت ضمن اینکه عرفان ارژنگی‌پور با ۶۱۱ امتیاز در رده شصت و پنجم قرار گرفت.

بدین ترتیب و با توجه به نتایج به دست آمده، عرفان ارژنگی‌پور از راهیابی به مرحله حذفی بازماند و ۳ کماندار دیگر به مرحله بعد راه یافتند.

در رقابت های میکس ریکرو نیز تیم ایران با ترکیب زهرا نعمتی و صادق اشرفی در مرحله مقدماتی با ۱۲۶۶ امتیاز سیزدهم شد و به مرحله حذفی راه پیدا کرد. ۲۳ تیم در این ماده شرکت داشتند. رقابت های مرحله حذفی هم روز جمعه برگزار می شود.

همچنین در بخش ریکرو تیمی، تیم ایران با ترکیب عرفان ارژنگی‌پور، صادق اشرفی و امین پیرعلی و با مجموع ۱۸۹۴ امتیاز در مرحله مقدماتی دوازدهم شد.

پیش از این زهرا نعمتی در مرحله مقدماتی سی و یکم شد. وی پنجشنبه در نخستین مسابقه خود در مرحله حذفی مقابل کمانداری از پاکستان قرار می‌گیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید