مجری پیشکسوت ۲ سال درگیر درمان بود

    کد خبر :35007

دختر بهروز مقدم درباره وضعیت این مجری پیشکسوت که چند سالی است درگیر درمان است و برخی تشخیص‌های اشتباه روند درمان را طولانی کرده است، توضیح داد.

ندا مقدم دختر بهروز مقدم مجری پیشکسوت در گفتگو با خبرنگار مهر درباره وضعیت این مجری که چندی پیش در بیمارستان بستری شده است، گفت: پدرم حدود پنج سال پیش به مدت دو سال مریض شد و پزشکان تشخیص نمی دادند که بیماری او چیست.

وی با اشاره به مراجعات پدرش در این دو سال به پزشک عنوان کرد: او در این ۲ سال دائم به پزشک مراجعه می کرد و آزمایش های مختلفی از او گرفته می شد اما انواع بیماری های مختلف را به اشتباه به او نسبت می دادند. یک نفر گفت سرطان پروستات است و یکی گفت پوکی استخوان و یا تب مالت دارد.

ندا مقدم اضافه کرد: پیگیری های زیادی انجام شد و پدرم آزمایش های متعددی انجام داد. بعد از دو سال رفت و آمد به بیمارستان ها که دائم تحت درمان بود یکی از پزشکان به او گفت که آرتروز شدید دارد و حدود ۹ ماه پیش یکی از زانوان او را عمل کردند و پروتز گذاشتند.

دختر این مجری یادآور شد: با این عمل به ستون فقرات او فشار آمد و مشکلاتی برایش پیدا شد و حدود ۹ روز پیش در بیمارستان کسری بستری شد و پای دیگرش را هم عمل کرد.

وی درباره وضعیت روحی پدرش نیز توضیح داد: از آنجایی که حدود ۲ سال طول کشید تا پزشکان تشخیص دادند که بیماری پدرم چیست و داروهای مختلفی را برای وی تجویز می کردند، روحیه او به شدت آسیب دید چون مدتی داروهای تب مالت مصرف می کرد و یا دوره ای گفتند سرطان پروستات دارد. اکنون هم هنوز دچار کلافگی است و حال روحی خوبی ندارد.

مقدم در پایان درباره زمان مرخصی پدرش از بیمارستان عنوان کرد: پدرم قرار بود سه روز پیش از بیمارستان مرخص شود اما پای وی خونریزی کرد و حالا باید منتظر بمانیم تا ببینیم وضعیت وی چه می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید