موسوی: استقلال پارس‌جنوبی را می‌برد چون به امتیازات آن نیاز دارد

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ ۹:۴۹
    کد خبر :346599

مهاجم سابق آبی پوشان گفت: استقلال اسیر حاشیه‌های نقل و انتقالاتی ابتدای فصل نشد و روند خوبی را در پیش گرفت و روز به روز هم بهتر خواهد شد.

سید علی موسوی اظهار داشت: قسمت استقلال در دو سه سال اخیر این بوده که فصل را با حاشیه شروع کند و نیم فصل اول به خصوص چند بازی نخست را کاملا از دست بدهد. این فصل هم از این قائده مستثنی نبود و باز هم این تیم اسیر یکسری حاشیه بود. اما خوشبختانه شفر توانست این حاشیه‌ها را مدیریت کرده و بدون از دست دادن امتیازات زیادی در همین دو سه هفته اول به جمع مدعیان برسد.

وی افزود: استقلال خوش شانس بود که فصل گذشته شفر به این تیم آمد و توانست از آن چهره یک مدعی بسازد. شفر با این وضعیت مدیریت و نقل و انتقالات اسیر حاشیه‌ها نشد و تیم را روی ریل موفقیت قرار داد.

پیشکسوت استقلال در خصوص دیدار این تیم مقابل پارس جنوبی جم بیان داشت: با احترامی که برای این تیم خوش ساختار قائل هستم باید بگویم استقلال تیم پیروز این میدان است چون به این پیروزی و امتیازات آن نیاز مبرم دارد.

موسوی در خصوص دیدار قریب الوقوع آبی پوشان مقابل السد خاطرنشان ساخت: تیم‌های ایرانی در گذشته بازیهای راحتی مقابل تیمهای عربی داشتند. اما از بس فوتبال ایران درجا زد و کشورهای عربی پیشرفت کردند حالا این معادلات بر هم خورده است.

مهاجم پیشین آبی پوشان بیان داشت: بازیهای لیگ قطر را دنبال می‌کنم و از نتایج السد آگاه هستم. نمی‌گویم باید از این تیم وحشت کرد، اما باید با همه داشته‌های مان مقابل السد بازی کنیم. این یک بازی فوق العاده حساس و خطرناک برای استقلال است و غفلت از این تیم تاوان سنگینی دارد.

وی در ادامه بیان داشت: در سالهایی که کشورهای خلیج واقعا حرفه‌ای شده‌اند، فوتبال ما در اسم کاملا حرفه‌ای است، در بحث‌های مالی نیمه حرفه‌ای است، در برنامه ریزی کاملا آماتور است و در بحث زیر ساخت زیر خط فقر قرار دارد. در گذشته‌ها تیم‌های عربی برای ما زنگ تفریح بودند اما حالا یک خطر بالقوه برای ما محسوب می شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید