کنسرت مشترک «کیوان ساکت» و «وحید تاج»

    کد خبر :346163

بخش اول کنسرت به بداهبخش اول کنسرت به بداهه‌نوازی سه‌تار و بخش دوم آن به دونوازی تار و پیانو اختصاص دارد.ه‌نوازی سه‌تار و بخش دوم آن به دونوازی تار و پیانو اختصاص دارد.

کیوان ساکت آهنگساز و نوازنده تار و سه‌تار به هنرآنلاین گفت: قرار است 28 مردادماه در ارمنستان به صحنه رویم که این کنسرت در دو سئانس در یک سالن 1200 نفری برگزار می‌شود.

ساکت در ادامه بیان کرد: بخش اول این کنسرت به بداهه‌نوازی سه‌تار اختصاص دارد و در این بخش وحید ایران شاهی به‌عنوان نوازنده گیتار با من همکاری می‌کند. بخش دوم این کنسرت به دونوازی تار و پیانو اختصاص دارد که در این بخش به همراه دکتر سروش عازمی‌خواه به اجرای برنامه می‌پردازیم.

این نوازنده در ادامه تأکید کرد: بخش آخر این کنسرت به همراه اعضای ارکستر وزیری به صحنه می‌رویم که خوانندگی این بخش به عهده وحید تاج است.

هنرآنلاین: کیوان ساکت خاطرنشان کرد: در این کنسرت از سازهای فلوت، ویولن یک، ویولن‌سل، کنترباس، تارباس، کمانچه، تنبک، پیانو و…. استفاده می‌شود و احسان احمدی، مصطفی دیتگردی، فرید آقا محمدی، مهرداد آهنچیان، امید زارعی، مازیار محمدی، علی محمدی، اشکان مرادی، سیاوش بهراد، سیاوش ساکت و… به‌عنوان نوازنده حضور دارند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید