ابلاغ چارچوب جدید بودجه‌ریزی بر مبنای عملکردبه دستگاههای اجرایی

    کد خبر :344473

با ابلاغ چارچوب جدید بودجه ریزی بر مبنای عملکرد به دستگاههای اجرایی، دستگاهها مکلف شدند چارچوب تنظیم شده برای انعقاد تفاهم نامه عملکردی را به سازمان مدیریت و برنامه ریزی مربوطه ارسال کنند.

به گزارش بازتاب به نقل از سازمان برنامه و بودجه، محمد باقر نوبخت، در راستای اجرای بند پ ماده ۷ قانون برنامه ششم، تبصره ۲ و پیوست شماره ۴ قانون بودجه سال ۹۷ موضوع بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد، چارچوب جدید تنظیم بودجه را به دستگاههای اجرایی ابلاغ کرد.

دستگاه های اجرایی مشمول اجرای بند مذکور بایستی چارچوب تنظیم شده برای انعقاد تفاهم نامه عملکردی بین دستگاههای اجرایی و مدیران واحدهای مجری را جهت اطلاع به سازمان/سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ارسال نمایند.

به این ترتیب دستگاهای اجرایی ملی و استانی به تکمیل اطلاعات مورد نیاز ذکر شده در تفاهم نامه مذکور که چارچوب جدیدی از نظام بودجه ریزی در کشور است مکلف شدند.

به این ترتیب نخستین گام در راستای اجرای عملیاتی بودجه ریزی بر مبنای عملکرد برداشته شد. مبادله تفاهم نامه مورد اشاره در دستگاههای ستادی ملی با سازمان برنامه و بودجه کشور و در دستگاه های استانی با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید