از این جاده که می‌گذرید مراقب باشید

    کد خبر :341041

فرماندهی انتظامی استان سمنان گفت: 70درصد تلفات جاده‌ای استان سمنان به محور پرتردد تهران-سمنان –مشهد اختصاص دارد.

سردار روح‌الامین قاسمی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بیش از 600 کیلومتر از محور تهران-مشهد در استان سمنان واقع شده است.

وی با اشاره به کویری بودن این محور افزود: یک‌نواختی و کویری بودن این محور یکی از عوامل موثر در فراوانی سوانح جاده‌ای در این محور است.

فرماندهی انتظامی استان سمنان با اشاره به طولانی بودن این محور و ارتباط آن با خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان تصریح کرد: براساس آمار 60 درصد تصادفات جاده‌ای این محور به دلیل خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان رخ می‌دهد.

سردار قاسمی با بیان اینکه در چهار ماهه اول سال 97 نفر در جاده‌های این استان جان باختند اضافه کرد: خوشبختانه با تلاشی که صورت گرفت تعداد تلفات در تصادفات درون‌شهری استان 44درصد کاهش یافته اما متاسفانه در جاده‌های برون‌شهری شاهد افزایش تلفات در استان بودیم اگرچه در مجموع میزان تلفات جاده‌ای در استان در مقایسه با سال قبل از آن سه درصد کاهش داشته‌ایم.

وی به نقش مهم محورهای این استان اشاره کرد و گفت: استان سمنان کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب را در خود دارد لذا با توجه به تردد بالای خودروها در محورهای استان باید نگاه ویژه‌ای به آن داشته باشند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید