شعار نویسی و نقاشی‌های اعتراضی در کرج

    کد خبر :339053

سرپرست سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: عده‌ای برای نشان دادن اعتراضات و بیان خواسته‌های خود دست به شعار نویسی و نقاشی‌های دیواری در گوشه و کنار شهر می‌زنند که این نتیجه‌ای جز آلودگی سیمای کرج ندارد.

پیمان بضاعتی پور در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: متاسفانه طی چند سال گذشته شاهد رواج وندالیسم یا تخریب گرایی در کرج بوده ایم.

وی افزود: هر چند این اقدامات نوعی برونداد فرهنگی و بروزرسانی جریان درونی شهروندان است ولی در نهایت به ضرر شهر تمام می‌شود چون پاک کردن آنها به هزینه و زمان زیادی نیاز دارد. نیروهای این سازمان ناچار به پایش مستمر شهر هستند تا در صورت مشاهده این دیوار نویسی‌ها نسبت به امحای آنها اقدام کنند.

بضاعتی پور بیان کرد: شهروندان باید اعتراضات خود را با صحبت و از راه مسالمت آمیز به گوش مسئولان برسانند چون تخریب گرایی در این مسیر کمکی نمی‌کند.

سرپرست سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در بخش دیگری از صحبت‌های خود به رویکرد جدید سازمان برای افزایش فضای سبز شهر اشاره کرد و گفت: این سازمان گسترش فضای سبز عمودی را در دستور کار امسال خود قرار داده و امید است با تدوین برنامه مدون و تخصیص اعتبار به زودی شاهد اجرای پروژه‌هایی در این خصوص باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید