اخراج عجیب سرمربی پارتیزان بلگراد و بازی تیم دسته‌اولی روسیه در ورزشگاه جام جهانی ۲۰۱۸

  • ورزشی
  • شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۰۱
    کد خبر :338703

سرمربی پارتیزان بلگراد صربستان پس از صعود تیمش به مرحله سوم حذفی لیگ اروپا از سمتش اخراج شد.

میروسلاو دژوکیچ 52 ساله پس از هدایت تیم پارتیزان بلگراد به مرحله سوم حذفی لیگ اروپا از سمت سرمربیگری این تیم کنار گذاشته شد.

روز گذشته (جمعه) مدیران باشگاه پارتیزان بلگراد با میروسلاو دژوکیچ جلسه‌ای برگزار کردند و آنها به اتفاق آرا تصمیم به پایان دادن قرارداد همکاری با سرمربی گرفتند. دلایل این تصمیم و کنار گذاشتن ناگهانی سرمربی پارتیزان بلگراد اعلام نشده است.

میروسلاو دژوکیچ تابستان سال 2017 میلادی سرمربی تیم پارتیزان بلگراد صربستان شد. او موفق به کسب جام حذفی صربستان و صعود با پارتیزان بلگراد به مرحله یک‌شانزدهم نهایی فصل گذشته لیگ اروپا شده بود. تیم پارتیزان بلگراد پنجشنبه شب گذشته در مرحله دوم حذفی لیگ اروپا برابر تراکاکی لیتوانی به تساوی یک – یک رسید و در مجموع 2 بازی رفت‌وبرگشت با نتیجه 2 بر یک صعود کرد.

خبر دیگر از فوتبال شرق اروپا مربوط به تیم دسته‌اولی سوچی در لیگ برتر روسیه است.

تیم فوتبال باشگاه سوچی بازی‌های فصل جدید لیگ دسته‌اول روسیه را در ورزشگاه فیشت برگزار خواهد کرد. این ورزشگاه در جام جهانی 2018 روسیه میزبان دیدارهای حساسی از جمله روسیه و کرواسی از مرحله یک‌چهارم نهایی بود.

به گزارش تسنیم ،طبق اعلام باشگاه سوچی قرار است 17 هزار بلیت برای بازی فصل نخست لیگ دسته‌اول روسیه در ورزشگاه فیشت فروخته شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید