یورو بیش از ۲ هزار تومان ارزان شد

    کد خبر :336393

همزمان با آغاز سیر نزولی قیمت‌ها از شب گذشته و ادامه این روند تا امروز، قیمت سکه بار دیگر به کانال سه میلیون تومان بازگشت.

به گزارش انتخاب، بعد از اعلام خبر‌های مثبت در حوزه ارزی از سوی دولتی‌ها و انتظار بازار برای رونمایی از بسته جدید ارزی دولت، سیر نزولی قیمت‌ها در بازار طلا و ارز از دیشب آغاز شده است.

سقوط قیمتی دلار و سکه موجب شد تا از صبح امروز تا ساعت انتشار این گزارش، بازاری‌ها شاهد تغییر ساعتی قیمت‌ها باشند، اما اینبار قیمت‌ها هر ساعت ارزان‌تر از ساعت قبل می‌شوند.

قیمت سکه درحالی دیروز ثانیه‌ای بالا می‌رفت که طی ۶ ساعت ۳۵۰ هزار تومان افزایش پیدا کرد و به رکود ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان هم رسید.

ولی اولین معاملات امروز صبح با توجه به اخبار مثبت دیشب به یکباره با ۴۰۰ هزار تومان کاهش نسبت به رکورد قیمتی دیروز در محدوده ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان آغاز به کار کرده است.

تازه‌ترین قیمت‌های رسیده از بازار طلا و سکه نشان می‌دهد که قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید بار دیگر به کانال سه میلیون تومان برگشته است.

هم اکنون سکه طرح جدید در بازار آزاد با قیمت سه میلیون و ۷۹۰ هزار تومان معامله می‌شود. قیمت انواع ارز بخصوص دلار، یورو، پوند و درهم نیز از صبح امروز کاهش چشم گیری نسبت به آخرین معاملات عصر دیروز داشتند. یورو که روز گذشته به بالای ۱۳ هزار تومان رسیده بود، در حال حاضر به مرز ۱۱ هزار تومان کاهش یافته است.

فعالان بازار پیش بینی می‌کنند که روند کاهشی قیمت‌ها در طلا و سکه و انواع ارز‌ها ادامه داشته باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید