ایگواین با انتقالش به میلان موافقت کرد

  • ورزشی
  • سه شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۷ ۱۴:۴۸
    کد خبر :336276

مهاجم آرژانتینی بانوی پیر پذیرفته که از فصل آینده برای روسونری توپ بزند.

به دنبال انتشار اخباری در رسانه‌های ایتالیایی مبنی بر توافق دو باشگاه میلان و یوونتوس برای انتقال گونسالو ایگواین به سن‌سیرو، شبکه اسکای اسپورت ایتالیا اعلام کرد که مهاجم آرژانتینی بانوی پیر نیز شخصاً با پیوستن به روسونری موافقت کرده است.

طبق گزارش این شبکه، ایگواین 30 ساله برای یک سال به میلان قرض داده می‌شود و روسونری با او قراردادی خواهد بست که امکان قطعی کردن آن در پایان فصل آینده وجود دارد.

میلان برای یک فصلی که ایگواین را از یوونتوس قرض می‌گیرد 18 میلیون یورو به بانوی پیر خواهد پرداخت و برای قطعی کردن قرارداد او، تابستان سال آینده هم باید 36 میلیون یوروی دیگر بپردازد.

تنها مانع باقی مانده در مسیر انتقال ایگواین به میلان مخالفت او با انتقال قرضی‌اش بود به خصوص که هیچ بندی وجود ندارد که روسونری را مجبور کند در پایان فصل قرارداد او را از حالت قرضی به قطعی تبدیل کند اما ظاهراً در ادامه مذاکراتی که نمایندگان دو باشگاه با ایگواین داشته‌اند، نگرانی‌های مهاجم سابق ناپولی برطرف شده است.

به گزارش تسنیم، شبکه اسکای اسپورت ایتالیا همچنین نوشته که امکان دارد انتقال ایگواین به یوونتوس تا پایان امروز به صورت رسمی اعلام و علاوه بر آن معاوضه مدافعان دو باشگاه – ماتیا کالدارا از یوونتوس با لئوناردو بونوچی از میلان – هم تأیید شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید