رئیس مدیریت بحران تهران خبر داد

تهیه لایحه “واکنش اضطراری در برابر زلزله تهران “

    کد خبر :335952

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از تهیه لایحه واکنش اضطراری در برابر زلزله و ارایه آن به شورای شهر خبر داد.

احمد صادقی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به مصوبه اردیبهشت ماه شورای اسلامی شهر تهران درباره مدیریت بحران، اظهار کرد: متن لایحه پیشنهادی در این خصوص تهیه و تدوین شده و به زودی و پس از طی مراحل قانونی از سوی شهرداری تهران برای تصویب به شورای شهر ارائه خواهد شد تا پس از آن برای اجرا از سوی شورای شهر به شهردار ابلاغ شود.

وی با بیان اینکه عنوان این لایحه واکنش اضطراری در برابر زلزله شهر تهران است، گفت: این لایحه با هدف تقویت توان مدیریت شهری در برابر زلزله احتمالی تهران نگارش شده و در نگارش آن متخصصان و کارشناسان مختلف حضور و مشارکت داشتند.

صادقی با ابراز امیدواری نسبت به تصویب لایحه 88 ماده‌ای در شورای شهر تهران، ابراز امیدواری کرد که نمایندگان مردم و شورای شهر با تصویب این لایحه بسترهای تقویت ساختار مدیریت بحران و نیز ارتقای تعامل مدیریت شهری را فراهم کند.

به گزارش ایسنا، پس از زمین لرزه‌ای که 29 آذرماه سال گذشته تهران را تحت تاثیر قرار داد، شهرداری تهران در شورای هماهنگی مدیریت بحران این شهر تصمیماتی را برای تقویت مدیریت بحران تصویب کرد و پس از آن شورای شهر نیز در این خصوص مصوبه‌ای را صادر کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید