درگیری «مورینیو» و نایب رئیس دردسرساز شد

  • آرشیو
  • سه شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۷ ۹:۳۰
    کد خبر :335934

سرمربی و نایب رئیس منچستریونایتد مشکلاتی دارند و این موضوع باعث شده باشگاه لیست بازیکنان درخواستی مورینیو نادیده گرفته شود.

۱۱ روز تا آغاز بازی‎های لیگ برتر انگلیس و تنها ۱۰ روز تا به پایان رسیدن فرصت تیم‌ها برای فعالیت در بازار نقل و انتقالات باقی مانده است. اما تیم مورینیو هنوز ضعف‌های کلیدی‎ دارد. او اما در این باره صحبت هم کرده است: من لیستی از نام ۵ فوتبالیست که آن‌ها را می‎خواستم به باشگاه دادم، ماه‌ها پیش این کار را کردم و هیچ یک به تیممان نیامدند. دوست دارم دو بازیکن دیگر داشته باشم، اما به نظرم این اتفاق نمی‎افتد و حداقل امیدوارم یکی از آن دو به تیم بیایند.

در تیم فوتبال منچستریونایتد درگیری بین ژوزه مورینیو و اد وودوارد، نایب رئیس باشگاه، مشکلاتی را مخصوصا در فصل نقل و انتقالات ایجاد کرده است. حتی مورینیو در این باره گفته بود یک چیز آن است که من می‎خواهم و یک چیز آن است که اتفاق می‎افتد.

یونایتد در این فصل ۳ خرید داشته است، فرد از شاختار دونتسک در ازای ۵۹ میلیون یورو، دیوگو دالوت در ازای ۲۲ میلیون یورو از پورتو و لی گرانت در ازای ۲ میلیون یورو از استوک سیتی.

این یعنی این تیم ۸۳ میلیون یورو هزینه کرده و تنها لیورپول با ۱۹۵ میلیون یورو و وستهام با ۹۵ میلیون یورو از این تیم بیشتر هزینه کرده‌‎اند.

مورینیو در این باره گفته: سطح ما مانند تیم‎هایی مانند چلسی و لیورپول نیست، اگر قرار است برای قهرمانی در لیگ برتر بجنگیم باید خرید کنیم و ستاره‎هایمان را هم حفظ کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید