فتحی در سخت‌ترین ایام به استقلال آمد/ برای خدمت دنبال پست نیستم

  • آرشیو
  • سه شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۷ ۹:۲۵
    کد خبر :335917

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: امیر حسین فتحی وقتی عهده دار مدیریت در باشگاه شد که این تیم بحرانی ترین شرایط خودش را تجربه می‌کند.

بهروز پرورش خواه در گفتگو با مهر ابتدا به دیدار استقلال و پیکان اشاره کرد و گفت: واقعیت این است که بازی خوبی از تیم شاهد نبودیم. می‌خواهم بگویم باید آن را به پای این بگذاریم که هفته اول مسابقات بود و ممکن است بدنها هنوز به شرایط ایده آل نرسیده باشد اما باتوجه به این که شفر از یک بدنساز آلمانی و اختصاصی استفاده کرد نباید این را بگویم. بهرحال علت هرچه بود، معلول این بود که استقلال نتوانست در هفته اول انتظارات را بر آورده کند و من بعنوان پیشکسوت این باشگاه امیدوارم این اتفاق را از هفته دوم شاهد نباشیم.

وی افزود: بازیکنان جوانی که جذب استقلال شدند بازیکنان خوبی هستند که در آینده می توانند از ستاره های فوتبال ایران باشند. اما شرایط استقلال طوری نیست که فرصت داشته باشد تا بازیکن جوان در آن تیم صاحب تجربه شود. اگر این بازیکنان جوان حفظ شوند تیم استقلال در سه چهار سال آینده بسیار قدرتمند می شود. اما فاصله الان تا سه چهار سال بعد باید چه کنیم؟ آیا تماشاگر می پذیرد که این تیم حداقل دو سه سال نتیجه نگیرد تا بازیکنان جوانش بارور شوند؟

هافبک پیشین آبی پوشان در خصوص حضور امیر حسین فتحی در راس هرم مدیریت باشگاه استقلال بیان داشت: فتحی از مدیران با سابقه فوتبالی است. اما در روزهایی مسئولیت مدیریت این باشگاه را پذیرفت که این تیم در روزهای سختی قرار دارد. در واقع فتحی ریسک بالایی را پذیرفت اما باتوجه به تجربه بالایش ما امیدواریم بتواند تیم را از این بحران خارج کند.

پرورش خواه در خصوص احتمال حضور او بعنوان سرپرست مجموعه امام رضا در چارت باشگاه استقلال بیان داشت: من چند روزی هست که به این مجموعه کمک می کنم. برای کمک کردن به استقلال و خدمت کردن به این تیم پست و سمت نمی خواهم و بعنوان عضوی از خانواده بزرگ استقلال حاضرم بدون سمت در هر پستی خدمت کنم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید